Nou Jullie zullen mij wel heel dom vinden schaam me echt kapot!!! Ik moet nog 13 dagen wachten met testen maar ik had nog een testje liggen van seni test ultra gevoelig, (6 dagen voor nod) maar alles voeld anders moe erg moe misselijk steekjes in de lies en lage rugpijn schaam me zo diep dat ik jullie hier nu weer mee lastig val!!! Ik ga het echt nooit meer doen, maar had dus getest en voilla. Wil ik graag een streepje zien of zit er ook echt een streepje? en kan je testen 13 dagen voor je nod? nee vast niet heb het nog nooit gehoord. Sorry dames dat ik het vraag ga echt niet weer zoooo vroeg testen, maar zouden jullie je mening willen geven? Liefs Mam1982 p.s de rest zet ik in mijn album View attachment 21408
Tja.........moeilijk te zeggen,ik zie inderdaad wel een streep.....maar is dit een goede streep?????? Kun je wel al zo vroeg van te voren positief testen???? Ik hoop het voor je dat de test positief is!!!!! Over 10 daagjes nog een testje wagen misschien????? Succes met het wachten Liefs Brigitte
Hoi Mam (haha, net of met mijn moeder mail) Ik zie wel een lijntje hoor. Maar moet er ook bijzeggen dat de foto niet zo scherp is, en heb zelfs me bril erbij opgedaan... Ken die testen ook niet dus weet niet hoe accuraat ze zijn? jammer dat de winkels net dicht zijn... of woon je misschien vlak bij een station ofzo waar een etos zit die tot 20.00uur open is ofzo? daar hebben ze volgens mij ook van die gevoelige testen die je al eerder kunt gebruiken. Misschien had je een vroege eisprong? Als ik jouw was zou ik me nog niet al te blij maken, moeilijk maar toch! Of nou ja als ik eerlijk ben...als ik jouw was zou ik desnoods naar een van de buurlanden rijden om vanavond nog een test te kunnen halen, maar ja... dat ben ik weer
Voor mij ziet hij er ook positief uit, maar het is inderdaad wel heel erg vroeg om te testen. Ik twijfel hier dus een beetje aan. Ik zou ook nog even wachten met het doen van een volgende test.
Haha wat super lief van jou dat je je bril erbij op gedaan hebt heb een duidelijker foto kunnen maken je moet er dan even op klikken dan wordt hij groter. ohw ik schaam me zo rot dat zou toch niet kunnen zo vroeg van te voren al helaas woon ik in een dorp en moet ik wachten maar ik vind het ook niet zo heel erg denk ik ik wil mij idd niet te blij maken ik moet gewoon wachten tot over 13 dagen pffff maar toch is het vreemd nou ik voeg snel mijn foto toe Als ik nu op de 13e dag zat dan ging ik nu meteen naar de winkel een test kopen dan reed ik wel een uur naar de stad. View attachment 21412
Ja ik ook, als het nu gewoon overtijd was nou dan wist ik het wel, maarja ik ben weer zooooo super dom bah wou dat ik het niet gedaan had het zou echt niet kunnen toch ik heb het nog niet gehoord.
nou dan zou morgen nog even een test kopen als ik jouw was. Als die dan negatief uitslaat weet je meteen dat deze test zijn werk niet goed heeft gedaan. Wel superspannend hoor!
13 dagen voor NOD? das dan toch haast rondom je ei? of ben ik nu dom? een week voor nod heb ik wel eens gehoord. maar 2 weken??? volgens mij kan dat niet. ik hoop het wel voor je maar volgens mij kan het echt niet
Pffffff ja idd heel spannend en vooral die 13 dagen ik ga er van uit dat het niet klopt (al hoop ik natuurlijk van wel) Iedereen bedankt voor jullie reakties en brigitte ook
hey mam, ik zag ook dat je een posi ovu test had vandaag. weliswaar van de kv (dus mijns inziens niet zo betrouwbaar) maar missch ben je wel gewoon zwang? dan slaat ie ook posi uit he, een ovu.
Nou zal je zeggen dat mijn haren ook recht omhoog stonden, ik hoop het natuurlijk wel het is zo gewensd! het is wel duidelijk mijn nod moet echt pas over 13 dagen komen ben 28 september on geworden. ik wacht gewoon netjes af nog maar 13 daagjes
Jaaaa al vanaf vorige week maandag mijn tempratuur is van 36.3 getstegen naar 36.8 dit ook al een week gek he allemaal????
was dat wel een echte ongi dan? of je sensi doet gemeen, dat kan ook.. want stijgen doet je temp sowieso na ei he, als t goed is..
Ohhhh wat spannend! De test lijkt inderdaad wel echt positief! Misschien dat je inderdaad geen echte menstruatie hebt gehad, maar een innestelingsbloeding en daarom kun je nu positief testen. Want het is wel heel apart... Theoretisch gezien zou een positieve test nu toch nog helemaal niet mogelijk zijn? Dan zou je sowieso tussen dag 5 en 10 je eisprong hebben moeten gehad om nu positief te kunnen testen. Dat is wel heeeeeel vroeg.. Ondanks dat: ik hoop van harte dat ie echt positief is! Duim, duim, duim!
ik heb die test van sensi ook binnengekregen vandaag en ik las toen ook 6 dagen voor NOD maar ik lees hier (en dat vind ik zelf ook) dat het onbetrouwbaar is als je voor je NOD test. 13 dagen is ook vroeg, dan kan ik nu ook testen haha!! Maar dat doe ik niet hoor. Maar waarom heb je 'm opengemaakt? Ik hoop heel erg voor je dat het een positieve test is en dat 'ie over 13 dagen knalt!
Het is zo vreselijk ik vertelde al dat ik heel dom bezig was geweest ach dacht laat ik eens een doen, heb niks te verliezen. ik ben misselijk heel erg moe, tempratuur is hoger en blijft hoger ovulatie testen zijn al meer dan een week positief. Ik heb gelezen dat je niet positief met een zw test kan testen op een mogelijke eisprong. maar anders om wel, of dit klopt weet ik ook niet waarom dan niet een test op de markt Ohw meiden het spijt me zo voor de onzekerheid, ik had het niet moeten doen. Want tja... nu zit ik in de onzekerheid! Wel super lief al jullie reakties dankjullie wel een hele dikke Kussss