Mijn vraag is hetzelfde als mamaloodje, kan het zo zijn dat, na de eerste positieve ovulatietest deze positief blijven in het geval dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden? Maar gezien het voor een zwangerschapstest nog te vroeg is, is een ovutest dan gevoeliger? Kan het ook zijn dat je ei ff wacht met springen, om een of andere reden?
Ik was toen ook gestopt met de pil. Zat te wachten op m'n menstruatie. Ik dacht ook precies hetzelfde als wat jij nu denkt. Lukt het niet met de eisprong enz Foto hier op zp geplaatst en ze zeiden tegen mij doe eens een zw test, want m'n ovu testen bleven positief Ook de teststreep donker dan de controlestreep Volgende ochtend een zw test gedaan en ja hoor positief Weet niet hoe lang jij nu al gestopt bent met de pil? Heb je al een natuurlijke menstruatie gehad enz?
Ik gebruik al sinds 2009 geen pil meer.. Ben toen zwanger geraakt van mn dochter en na mn bevalling hebben we alleen condooms gebruikt. Dus ja, ik heb altijd al mn natuurlijke menstruaties, haha. We hebben eerder ovu tests gebruikt, maar nooit gehad dat ze positief bleven.. Wel toevallig dat jij precies hetzelfde dacht.. Welke ovulatietests gebruikte je toen?
Ik was ongesteld geworden en ging die ronde beginnen met ovutesten. Ook 7 dagen lang knal positief gek werd ik er van. Iemand hier op ZP zei doe eens een zwangerschapstest en die was positief! Mijn mentruatie was dus geen menstruatie maar een flinke innestelingsbloeding..
Ik ben sinds mei zonder anticonceptie, zwtest negatief, stel al is m'n ei wel gesprongen dinsdag, dan kan er nog geen hcg gemeten worden toch Welke testen gebruik jij mamalootje?
HCG wordt pas aangemaakt na innesteling 7-10 dagen na bevruchting. Nu zit er progesteron in je bloed, maar te weinig om te meten. Die ovu testen verschillen pp, bij mij was kv 2v5 eerder posi dan de ovutesten..
@saja87; ik heb wel eerst 2 negatieve ovu tests gehad, dus bij mij was mn laatste menstruatie wel een echte menstruatie. Daarom lijkt het me ook zo vreemd als dit een zwangerschap is. @Dotjes; vanmiddag heb ik een knal positieve ovu test gehad, dag 8 inmiddels. Ik gebruik de tests van 123ovulatietest.nl, en dat is geloof ik sensitest. Met een blauwe strip. En hoe is het bij jou? Nog getest? Ik heb overigens helemáál geen symptomen of
@saja87; ik heb wel eerst 2 negatieve ovu tests gehad, dus bij mij was mn laatste menstruatie wel een echte menstruatie. Daarom lijkt het me ook zo vreemd als dit een zwangerschap is. @Dotjes; vanmiddag heb ik een knal positieve ovu test gehad, dag 8 inmiddels. Ik gebruik de tests van 123ovulatietest.nl, en dat is geloof ik sensitest. Met een blauwe strip. En hoe is het bij jou? Nog getest? Ik heb overigens helemáál geen symptomen of iets..
Ik had eerst ook negatieve testen hoor.. Pas na mn menstruatie op dag 7 werden ze positief en bleven ze positief..
Ik heb een zwtest gedaan, die was negatief, ovulatietest later op de dag weer super positief! Het lijkt me sterk dat de ovutesten direct nadat evt. De bevruchting heeft plaatsgevonden, al positief blijven..
@saja87; oh.. Ik begrijp je verhaal dan denk ik niet helemaal. Je was ongesteld en daarna ben je gaan testen? Of je was al aan het testen en toen werd je ongesteld en pas daarna werden de testen positief? @Dotjes; nee het lijkt mij ook niet erg waarschijnlijk.. Maar daarnaast is het ook logisch dat je negatief heb getest, gezien je rond de 28e je nod hebt.. Daarom wil ik ook echt nog niet testen, t lijkt me dat je daar alleen maar meer stress van krijgt, haha. en dat je nu neg test zegt nog niks!
Nee dat snapte ik al hoor, zegt idd niks. Ik heb net weer een ovulatietest gedaan, Leeg rondje! nu ben ik van die ellendige smile af! Hopen dat dit m dan geweest is! Nu klussen en dan klaar!
Nee ik was ongesteld geworden en daarna ben ik op cyclus dag 7 begonnen met testen omdat ik niet precies wist wanneer mn ei kwam Enzo. Die was negatief op cyclus dag 8 tm 15 was hij positief. En toen zei iemand doe even een zwangerschapstest die deed ik en die was positief. Dus de menstruatie die ik had voor ik met de ovutesten ging beginnen was een innesteling. Ik was dus al 6 weken zwanger
@dotjes Ohh fijn! Dan kan t ook zyn dat je LH gewoon erg hoog was en de ovulatietest het nog oppikte.. Heel veel plezier in elk geval met klussen meid, haha! @saja87 Ohh zo, nu snap ik je. Dat is een leuke verassing geweest dan! Hoop dat t bij mij ook positief is in plaats van dat mn eisprong niet op gang wil komen of iets.. Ik wil alleen pas op of na mn nod testen, dus ik zal nog even geduld moeten hebben helaas.. Maar geduld loont zeggen ze, haha!
Ja leuk! Ik hoop natuurlijk voor jou ook dat t raak is! We houden nog wel contact. Is dit voor jullie eerste of..? En zijn jullie al lang bezig?
Dit is onze eerste, zijn 1 juni getrouwd en even daarvoor gestopt, spannende periode, nieuwe fase, heel veel zin in! Vanavond nog maar eerst lekker geborreld voordat het over is, hihi! En bij jullie?