Ja, ik ga vanmiddag meteen een digitale van CB halen. Hoe meer bevestiging, hoe liever! Dank jullie wel voor de felicitaties!
Wat grappig zeg! Ben je wel gewoon ongesteld geweest dan na je vorige ronde? Ik denk dat de digitale dan nu 3+ moet aangeven. Ben benieuwd Krijg je zomaar een paar weken kado!
Wauw wat gaaf voor je, lekker 4 weken kado, dan kun je binnenkort al voor een echo, echte mazzel.Geniet ervan
Daar ging ik tot vanmorgen vanuit, maar nu ik er op terug kijk, was mijn menstruatie wel een beetje anders (vloeide minder dan anders en ook wat donkerder ipv helderrood bloed). Mijn "menstruatie" begon wel rond mijn NOD en duurde 'gewoon' een kleine week, vandaar dat ik er 100% vanuit ging dat ik mijn menstruatie had. Heel bizar en onwerkelijk dit... Maar (voorzichtig) heel blij!!
Wauw! Dat is een heel duidelijk streepje. Ik gok dat je gewoon al een week of 6 zwanger bent! Spannend hoor en gefeliciteerd
Zo dat is nog eens een leuke verassing! Ik denk dat je laatste menstruatie niet echt een menstruatie is geweest hoor! Denk ook dat je minimaal al 5-6 weken zwanger bent gefeliciteerd!
Zojuist clearblue gedaan, die geeft zwanger aan (joehoe!!!) Maar vervolgens 2-3 weken, terwijl dat dan 3+ zou moeten zijn.... Dat is nu wel heel jammer... maar komt misschien omdat ik nu geen ochtendurine heb gebruikt? Iemand daar toevallig ervaring mee?
Het is maar een indicatie. Je kan het niet als feitelijke duur zien hoor! Ik testen met deze zwangerschap op 4.5 weken zelf nog 1- 2 op die testen. Terwijl de streepjes testen perfect opliepen en alles volgens het "boekje" verliep. Het zegt dus niet zoveel, behalve het woordje zwanger natuurlijk ! Gewoon hartstikke goed hoor en ook ik denk dat je zwanger bent vanaf je vorige maand. Ik zou zeggen ga op zoek naar een vk en maak een afspraak