Wauw wat super zeg!! Van harte gefeliciteerd!! Misschien was je vorige "menstruatie" wel een pseudo menstruatie? En had je lichaam nog niet door dat je zwanger bent. https://www.salusi.nl/pseudo-menstruatie-ongesteld-zonder-eisprong/ Maakt eigenlijk ook niet uit, geniet van je zwangerschap!
Ik voelde me niet helemaal fit (eten gaat er moeilijk in, snel vol gevoel), maar was ook verkouden, dus dacht dat het daar aan lag. Af en toe ook wel wat krampen, maar omdat ik dus dacht dat mijn eisprong nog moest komen, dacht ik dat de krampen daarvan kwamen. Het is ook heel bizar omdat mijn "menstruatie" ook gewoon een kleine week duurde. Maar ik denk dat Karlijn wel eens gelijk kan hebben, dat het een pseudo-menstruatie is geweest (had ik hiervoor nog nooit van gehoord). Over 2 weken echo, zo onwerkelijk; zo ben je in de weer met ovulatietesten om je ei op te zoeken, zo blijk je al een aantal weken zwanger. Nog steeds heel onwerkelijk, maar vooral heel erg blij! Bedankt allemaal voor de felicitaties!!