Komen jullie er nog een wijs uit? Wat denken jullie? (Op het papiertje heb ik CD 10, 11, 12, 13 staan Maar dat klopt niet. Het moet CD 9, 10, 11, 12 zijn.. Heb het verkeerd opgeschreven..)
Hmm dan is die dip wel heel apart mocht je zwanger zijn. Ik denk toch op dag 12 eisprong gezin kleinere dipje, de laatste test die dus eigenlijk op dag 12 is als ik het begrijp? Lijkt ook al iets lichter.
FF heeft inderdaad een streep gezet. Maar hoe kan dan mijn ovulatietest van gisteren nog even donker zijn als de controlestreep? Misschien is dat op de foto niet goed te zien... maar in het echt was ie even donker!! Over een half uur ga ik weer een ovulatietest doen... ben benieuwd wat die zegt, zou toch denken dat ze weer lichter worden...
Dat kan prima hoor. Bij mij duurt het ook de meeste rondes ook 3 dagen dat hij echt positief is en dan begint ie weer af te lopen
En je tempt voordat je bent opgestaan uit bed? Vind het beetje vreemd namelijk dat je tijdens je menstruatie een temp hebt die je normaal na een eisprong hebt.
ff door tempen.. denk dat FF het daarna wel aanpast in je grafiek... ovu is duidelijk en ei moet dus nog komen
Ooo... ik heb het fout!! Net even terug gekeken en heb normaal 36.4 of 36.5 Dat zal een hoop verklaren!! Misschien afgelopen dagen dan een koudje gehad o fzo?
Het was vooral heel koud 😜 Denk dat je ei dus binnen nu en overmorgen springt en je opnieuw een temp stijging krijgt
Wat heb jij lekker op tijd je eisprong!! hihihii.... Ik ben t zoek me ei aan t spelen hahaha fijn dat je wat meer duidelijkheid hebt