Misschien hebben jullie advies.. Afgelopen maand ben ik in mijn stopweek niet ongesteld geworden. Ik heb maandag 2 juli *4 dagen overtijd) een digitale test (van Tobenobe) gedaan, deze gaf aan Pregnant. De dag erna heb ik getest met kruidvat 2 voor 5euro. Deze waren beiden negatief. Omdat ik tot vandaag de dag nog steeds niet ongesteld ben geworden heb ik opnieuw getest met de luxe test van kruidvat. Hier heb ik een vaag streepje op gekregen. Ik heb er foto's van gemaakt, zouden jullie mee willen kijken? Ik wilde de gyneacoloog bellen, bij wie ik onder behandeling/controle ben voor cystes en afwijkende uitstrijkjes. Maar helaas is hij met vakantie. Ondertussen ben ik voor de zekerheid niet opnieuw gestart met mijn pil en drink ik geen alcohol meer.
Ik zou nog een digitale van clear-blue doen met tijdsindicatie of een bloedonderzoek laten doen bij de huisarts om je HCG waarde te bepalen.
Die linkse test laat niks te raden over. Het merk zegt me echter niks. De rechter test zie ook ook een streepje, maar is deze ook even breed als de controlestreep? Of een pennestreep? Misschien nog even met een bekend merk als Clearblue Digitaal testen? Of je huisarts bellen voor advies?
Ik denk dat dit niks goede betekend aangezien je 10dg terug een positieve test had. De testen nu hadden nu super duidelijk moeten zijn. Ik zou even naar de dokter gaan. Succes!!
Bedankt voor de reacties! Die linker test is van testjezelf.nu, het zou de vervanger van de digitale clearblue test zijn. Het streepje bij de kruidvattest is onderin wel breed en bovenin juist dun. Ik ga zo maar een clearblue halen (wordt een dure grap zo). En hopen dat mijn huisarts niet op vakantie is. Zou een eventuele bloedtest in het ziekenhuislab ook zonder brief van de huisarts kunnen?
je bent gewoon zwanger hoor het is heel duidelijk beide zwangerschapstesten, je kan niet zonder verwijzing zomaar een bloedtest aanvragen helaas, je kan wel je huisarts even inlichten en vragen voor een verwijzing
Ondertussen heb ik de huisarts gebeld. Zij raadde me aan de poli gyneacologie te bellen en bij een andere arts een afspraak te maken. Ik kan daar vrijdagochtend terecht. Verder raadde ze me aan opnieuw te testen in de loop van de week dus straks ga ik maar langs de appoheek. Toch blijf ik het raar vinden dat ik in 2 weken tijd een positieve, 2 negatieve en 1 vage test heb gehad.
dat is eigenlijk niet zo raar want elke test heeft andere hcg formule nodig de een heeft meer nodig als de ander, een positieve test is een positieve test, persoonlijk zou ik met 1 soort test testen dan zie je duidelijk de stijging of in ergste geval daling van hcg doormiddel van de test streep die donkerder word of afneemt, als je verschillende tests heb kan je dat niet vergelijken omdat die verschillende tests een verschillende hoogte aan hcg nodig hebben succes maar ik denk echt dat je gewoon zwanger bent heel pril en je hcg gewoon nog schommelt
Ik weet natuurlijk niet of mijn verhaal iets zegt ive jouw situatie, maar ik testte eerst positief op mijn nod met clearblue, dezelfde dag negatief met tests van predictor (early test nog wel!) en c1000. De volgende dag weer getest met clearblue en weer positief en in de dagen daarna ook positief met kruidvat... Ik was ook erg onzeker, vooral omdat predictor een early test zou zijn en op nod nog niet poitief testte... Maar ik ben toch echt zwanger. Negatief testen na een positieve test hoeft dus niks te zeggen! Zeker als je niet ongesteld wordt... Ik hoop voor je dat het raak is!
Slecht nieuws pff... Sinds vrijdag kwam eindelijk het besef dat we een kindje gingen krijgen. Zaterdag een hele leuke dag tussen de kinderen gehad met het kleine nichtje van mn vriend in de Apenheul. Savonds samen over gehad hoe we het onze ouders tijdens een etentje zouden vertellen en dan.. Vannacht bij het plassen ineens bloed. En vanmorgen onder de douche ben ik nog meer bloed verloren, inclusief wat stolseltjes. Op dit moment is het wat minder hevig maar ik begin ook lichte kramp te krijgen. Omdat ik door de pil zwanger ben geworden, pcos heb en de testen zo vaag bleven heb ik heel sterk het gevoel dat het fout zit. En dat weet ik eigenlijk zeker.