Zag net ook al eits over center parcs staan en moest er meteen weer aan denken...weet iemand een leuk zwembad dat verwarmd is en leuk is voor kleintjes van een aantal maanden (indy is 7 mnd) in de omgeving van rotterdam...ik woon in de alexanderpolder.
ja hoor haha nou als er een zwembad is waar ik nooit met een baby heen zou gaan is het dat wel haha! Gatver dat is zo smerig er schijnen zelfs kakkerlakken rond te lopen...
Op Rotterdam Zuid heb je het Sportfonsenbad en daar heb je babyzwemmen (les) iedere door de weekse dag en ook gezinszwemmen (geen les) iedere zondag.
Ja, het water is er wel warm, maar goed, ik ben er ook echt jaaaren geleden voor het laatst geweest, toen dreef er een drol in het golfslagbad ...hoef daar sindsdien ook niet meer heen hoor! Blijkbaar nog niets veranderd in de tussentijd.
Ja dat ken ik, maar dat is toch niet echt lekker warm of wel? en heb je er een leuk gedeelte voor kleine kindjes dan? Ik ben er echt als kind voor het laatst geweest...
Tropicana zie je mij ook niet meer. heb er een tijd terug met mijn voeten in dingen gestaan waarvan ik niet wil weten wat het is. Dus sindsdien wil ik daar niet meer heen. Ook ik wil graag een zwembad wat verwarmd is in omg. rotterdam. maar dan kom je op die babyuurtjes uit en dat zijn vaak rottijden. en dan buiten het babygedeelte (waar ze een soort les geven bij ons dan he) is het alleen banenzwemmen dus daar zitten ze niet op een moeder en kind te wachten die lekker zelf wil spetteren.