Over een 9 weken ben ik uitgerekend, nu stuurde mijn man me gisteren een mailtje met als titel:'je kunt thuis bevallen' In het mailtje stond een foto van een bouwlamp!!! Ik heb hem toen gevraagd of het serieus was! Maar hij was zeer serieus: als je thuis bevalt en er moet gehecht worden heeft de VK goed licht nodig dus die bouwlamp van 500 Watt is geen overbodige luxe! Nu ben ik de vorige keer uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen en moest er gehecht worden, maar is een bouwlamp nu echt nodig? Het lijkt me zo warm!! En ook een beetje overdreven! Wat vinden jullie?
Fijn te horen dat jullie het ook wat overdreven vinden!! Maar wat mij betreft mag hij de lamp standby hebben staan...hij moet dan maar aan de VK vragen of ie aan moet of niet ) Waar ik trouwens wel erg om moest lachen is dat hij zei: 'is niet alleen nodig voor de bevalling, maar ook voor 'andere klussen' erg handig', tuurlijk lieverd, zo'n bevallingsklus komt op hetzelfde neer als een laminaatvloertje leggen Heerlijk zoals ze meedenken!!!!
Haha typisch mannen. Mijn vader had ook al het voorstel voor een bouwlamp toen ik om de zaklamp kwam vragen. Nou, had hem gezegd dat die de bouwlamp maar lekker op het werk laat, dat de zaklamp voldoende is.
De zaklamp is voldoende en als de stroom uitvalt heb je aan al die 500 watts van die bouwlamp ook net niks... En dan is een zaklamp wel weer handig... Of je vk moet willen hechten bij kaarslicht, dat kan ook... Garantie tot aan de stoep dan...
Als ie dan toch in de bouwstemming is, had ie beter met zo'n helm-met-lamp-erop aan kunnen komen zetten. Die zijn pas echt handig als je moet hechten
zon bouwlamp staat vaker op het lijstje van benodigde spullen.. een goede sterke lamp is voldoende... 1 die in elk geval meer licht geeft dan die nachtkastlampjes...
Whaha geweldig, ik moest wel heel erg lachen toen ik het las! Een bureaulamp lijkt me ook wel voldoende
wahahahahaha oh oh wat een man. Ben benieuwd of er hier nog zo'n opmerking komt FF een vraagje tussendoor: bij een thuisbevalling komt het voor dat ze moeten hechten. Hebben ze dan ook verdoving mee of gaat het zonder verdoving?
Hihi, grappig zo'n bouwlamp. Nu ken ik een verhaal van mijn schoonzusje. En zij hadden dus wel een bouwlamp 1000 watt! Dus dat was echt mega warm. Maar zoals hier al eerder is genoemd is dat helemaal niet nodig. Het gaat er gewoon om dat je voldoende licht in je slaapkamer hebt. Meestal zijn de lampen die je daar gewoonlijk hebt hangen niet sterk genoeg. Dus dan is een extra lamp wel handig. Groetjes Mariska
Au, kaarslicht lijkt me ook ietwat warm/pijnlijk... Misschien wel meteen onthaard voor de eerste week
haha het was heel warm hoor, de vk zat er bij te zweten. gelukkig ben je na een bevaling nog behoorlijk onder de indruk dat het me op dat moment niet boeide. maar als ik er nu aan terug denk, mijn god.
Dames niet lachen maar ik ben dus inderdaad met een bouwlamp!! gehecht. De verloskundige vroeg of wij er 1 thuis hadden. Ze had dan ook genoeg om te knutselen. Met een prima resultaat, dat wel!! groetjes