Al 7 dagen positieve ovulatietesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marijn, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Vandaag al de zevende positieve ovulatietest... al een week dus... Zal mijn ei dan niet springen en blijft mijn lichaam maar LH produceren in de hoop dat ie alsnog zal springen? Wat denken jullie?
    Word er een beetje gek van. Eerst wil ik de hele tijd dat mijn ovulatietest positief wordt, en dan is ie positief en wordt ie niet meer negatief, wat natuurlijk niet veel goeds zegt lijkt mij... Oh, was er maar een pilletje die ik nu kon nemen en mijn eitje net dat ene zetje geeft wat ie nodig heeft... Heeft iemand dit weleens bij de hand gehad?
    Liefs,
    Marijn

PS. Ik ben niet zwanger, heb gisteren voor de zekerheid een test gedaan, dus dat kan het niet zijn!

2. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ik zie dat je over 3 dagen kan testenb, klopt dat? sommige vrouwen testen posi met outest asl ze zwanger zijn!
    en welke testen gebruik je? die van kruidvat zijn niet goed!

3. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Mijn cyclus klopt niet meer met mijn banner, ben erg onregelmatig en heb de laatste cyclus genomen als banner... En zwanger ben ik niet, want heb negatief getest gisteren.
    Ik gebruik inderdaad Kruidvattesten, zouden deze niet goed zijn?
    Liefs,
    Marijn

4. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

nee die zijn echt niet goed! ik had donderdag 4 dagen posi en daarna ben ik gestopt met testen en heb nu cb digitaal gekocht en had gister pas mijn ei! er zijn veel mensen die dit hadden! dus koop maar andere ovu testen zou ik zeggen wat die van de kruivdvat geven vals posi

5. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Wat gek van Kruidvat, dou toch goedgekeurd moeten zijn neem ik aan...
    Wel heb ik vrijdag ook nog digitaal cleurblue gedaan en die was toen ook al positief... dus vermoed dat ik wel gewoon al 7 dagen een LH piek heb helaas...

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    We zouden eigenlijk een topic moeten starten met ovutesten van het kruidvat heb hier namelijk al zoveen negatieve verhalen van gehoord, vooral dat ze erg lang positief blijven waardoor je dus niet goed kunt zien wanneer de piek is.

7. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Tja, misschien is dat wel een goede.
    Misschien zijn die testen wel te gevoelig, geven ze al een knalpositieve test als er ook maar een klein beetje LH in de urine aanwezig is... En bijna iedereen heeft altijd wel een beetje LH... dus heb je herhaaldelijke positieve testen....
    Ben benieuwd wanneer dan wel mijn echte piek is geweest...
    Ik zal straks nog wel een digitale Clear blue doen, als die nu negatief is dan weet ik zeker dat mijn piek is geweest en dat we een anti-Kruidvat-ovulatietesten-offensief kunnen gaan vormen. Houd jullie op de hoogte van de CLEAR BLUE!
    liefs,
    Marijn

8. Kan het ook niet zijn dat je te vroeg getest hebt met een zwangerschapstest? Het is maar een idee... Anders is het wel een beetje vreemd, ja.

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Een zwangerscghaps test geeft wel pas later posiitef aan mocht je zwanger zijn dan een zwangerschapstest he!
    Dus als je nu pas over 3 dagen eigenlijk kan testen, heb je misschien idd te vroeg getest en zou ik als ik jou was op je nod gewoon nog eens een testje doen1

10. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

heel raar, maar ik zat er zelfs over na te denken om dat nummer te bellen wat achterop de verpakking staat, je betaald gewoon 10 euro voor niks! en ik vind echt niet dat het hoort!

11. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Als je belt wil ik graag horen wat ze hebben gezegd! Misschien moeten we dan alle vals-positieve testen verzamelen en in een lading terugsturen, met uiteraard een vergoedingseis naar hun kant; voor het vele onnodige werk (klussen) dat we hebben verricht, kost tijd, kost geld, reken maar door, haha... Ben benieuwd!

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Heb je al een digi test gedaan?
    Gaf die vandaag negatief aan?

En kruidvat is idd erg slecht met ovu testen.
    Bijna elke dag wel een vraag erover.

13. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Net getest met digi Clear Blue en deze is inderdaad negatief! Dus al die dagen knalpositieve kruidvattesten zeggen helemaal niks! Die ga ik dus mooi niet meer kopen en raad anderen aan deze niet te gebruiken! De testen waren stuk voor stuk echt positiever dan positief, terwijl dat dus niet klopt!
    Ben ik blij dat ik afgelopen vrijdag voor de grap ook een Digi CB heb gedaan en die toen positief aangaf, weet ik in ieder geval wel dat toen mijn piek was!

Deel Deze Pagina