Hey Mijn man en ik zijn aan onze eerste ronde bezig, maar ben al sinds eind juni van de pil af. (heb die wel 12 jaar genomen) Nu heb ik steeds mijn regels gekregen. (op 25, dan 30 en tenslotte 28 dagen) 7 weken geleden ben ik naar de dokter geweest omdat ik vreselijke buikpijn en rugpijn had. Ze zei dat ik toen voor de eerste keer sinds ik gestopt was, een eisprong heb gehad. Mijn man en ik hebben daar toen nog niks mee gedaan, omdat we nog een maandje wilden wachten en zijn er dan deze maand 'ingevlogen'. Nu ben ik op dit moment op dag 34 en 2 negatieve testen later. De buikpijn en pijn in onderrug zijn niet meer weggegaan sinds ik bij de dokter ben geweest. Is er nu iets mis met mij? Ik weet niet of ik een eisprong gehad heb of niet, aangezien 't constant pijn doet daaronder. Heb net gelezen dat 't ontpillen heel lang kan duren, maar als ik een keer een eisprong gehad heb, is 't dan niet terug in gang geschoten? Ben nu gewoon ongerust en wil niet meteen naar de dokter spurten, want dan zegt ze weer dat ik teveel met kindjes bezig ben.. :s Ik denk niet dat jullie me zo kunnen helpen of gerust stellen, maar wou 't toch proberen.. Bedankt. Wendy
Hi wendy, Als je pijn blijft houden moet je echt weer terug gaan naar je arts. Dit is niet normaal en pijn hoort niet bij ontpillen. wel het uitblijven van de menses en een onregelmatige cycles kan hierbij horen maar je moet niet continu pijn hebben. Imke