Hey, zijn je testen al weer negatief geworden? Ik heb het zelfde probleem. Ik heb nu vanaf dinsdag ook alleen maar positieve testen.
Huh, wat vreemd. Ze zijn echt een week positief? Lijkt misschien wel op dat je ei maar niet wil springen ofzo?
Ik weet niet welke ovulatietesten het zijn, maar kan het zijn dat het extra gevoelige ovulatietesten zijn en dat ze bij jou misschien altijd reageren door 2 dikke strepen te geven? Ik hoop op meer duidelijkheid voor je!
Het zijn de ovulatie testen van de etos. Test heeft net niet goed gepakt.. moet nu even wachten tot ik weer moet plassen :-s
Heb weer geplast, moet zeggen dat ik wel heel veel gedronken heb. Het lijkt erop dat de test nu niet meer zo knalt. Maar wel nog licht 2 lijntjes zichtbaar
Misschien moet je het even met je gyn bespreken? Omdat je toch al bij hem loopt. Vervelend dit ☹️
Zou het even voorleggen aan de gyn inderdaad. Bij pcos zijn ovulatietesten heel onbetrouwbaar door een hogere concentratie van het LH-hormoon. Dus het is wel verstandig om dit aan te kaarten
Ik heb volgende week een afspraak met haar. Ik heb nu de ovulatie testen van de Kruidvat gebruikt. Zal je net zien, dat die testen weer bij mij niet werken. Dan moet ik het maar weer op gevoel gaan doen. Spaart me ook weer geld uit 😜
Die van Kruidvat geven sowieso ook heel veel streepjes en kleur, zou eerder naar sensitest of zwanger en kids of zo kijken.
Ik val nog even in op het weinig drinken. Ik had laatst een periode van griep en veel overgeven. Ik deed ook een ovulatietest en die knalde er uit. Ik dacht ook aan weinig vocht door het vele overgeven, maar een tijd later werd ik toch ongesteld. Het kan dus wel
Flower ik drink niet weinig en ben ook niet ziek of grieperig. Ik weet het ook niet. Dit is überhaupt de eerste keer dat ik ovulatie testen heb gebruikt
Inmiddels al flink misselijk en pijnlijke borsten. Zou het dan toch?? Of ben ik er teveel mee bezig geweest de afgelopen dagen??