het kan zijn dat na je MK er meerdere follikels rijpen die nu een te hoog hormoon afgeven en heel laat een eisprong hebben gegeven.. het kan misschien ook een cyste zijn? heb je verder nog klachten? pijn in je lies of iets dergelijks? las net wel misselijk en pijnlijke borsten.. die kunnen ontstaan na je eisprong door de progesteron. aangezien je zwangerschapstest negatief was kan het zijn dat je cyclus toch wat in de war is geweest maar dat je eitje wel geweest is. hopelijk heb je t wel gezellig gemaakt je maakt het wel spannend zo
Maar deze is niet positief he? Heb je een foto van al je testen of niet? Want ze zijn pas positief als beide streepjes even donker zijn of het teststreepje nog donkerder dan het controlestreepje.
Mijn ervaring is dat als ovu testen positief blijven richting je menstruatie, dan kan het zijn dat je zwanger bent. Ik deed voor de 'grap' ovu testen en zo kwam ik erachter dat ik zwanger was. Vlak erna kleuren mijn zw testen ook positief.
De testen die je hier laat zien zijn echt hartstikke negatief en heel normaal om op wat voor moment dan ook in je cyclus te hebben.Een ovulatietest is alleen maar positief als beide streepjes even donker zijn of de teststreep donkerder dan de controlestreep. Heb je een foto van al je testen?
Ik heb de testen inmiddels niet meer, om er een foto van te maken. Maar ze waren allemaal even donker uiteindelijk. Ik hou er maar gewoon even mee op en probeer het los te laten. Ik moet aanstaande zaterdag ongesteld worden.. zoals ik me nu voel voel ik me zwanger. Ben inmiddels al 9 keer zwanger geweest. Herken het gevoel nu wel een beetje. Of het blijft zitten dat is een ander geval. Ik ga er voor nu maar even niet van uit. Zo bescherm ik me een beetje.. ik laat het van het weekend wel even weten hier.. thnx voor alle hulp ervaringen en weetjes