Ook hier weer een vraagje..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Schijndelsvolk, 19 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Heyhey,

Als eerste natuurlijk hartstikke bedankt voor hetgeen wat jullie doen :) :) :)

Ik zit met een vraagje...
    Ik ben 1 december ongi geworden, maar dit was veel minder dan normaal... Normaal zijn de tampons niet aan te slepen en nu kon ik met gemak uren met een mini doen... maja ik had op dat moment zoiets van: ag zal zo wel horen zijn maar nu een paar weken later begin ik te twijfelen... omdat ik verschillende dingen aan mezelf merk die ik anders nooit heb...

* een soort van spierpijn in m'n buik, steken links en dan weer rechts
    * erg vermoeid de laatste week, slecht slapen 's nachts
    * Erg veel en vaker plassen
    * een dikkere buik
    * zin in eten maar het niet weg krijgen
    * en misselijk zijn (gelukkig niet spugen)
    * rommelde buik
    * andere stoelgang dan ik normaal heb...
    * en een ijzersmaak in m'n mond (niet continu, maar wel regelmatig)

Dus had voor mezelf zoiets van nou ik gooi er een testje tegen aan... baad het niet schaad het niet... maar deze is zo negatief als het maar zijn kan... Maar blijf dus wel last van al die dingen houden...

(ik denk zelf niet dat het van het ontpillen is want ben nu vanaf mei gestopt... heb in juli een miskraam gehad en daarna netjes weer een cyclus van 31 dagen)

Wat zou dit kunnen zijn? of wat zou ik hieraan kunnen doen?
    Mijn volgende nod is 1 januari...

Alvast bedankt

xxx Joyce

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi schijndelsvolk,

Spannend zeg!,
    Ondanks dat het geen normale menstruatie was, was het wel een menstruatie. Je hebt bloedverlies gehad.
    De symptomen die je beschrijft kunnen bij een zwabgerschap horen, misschien was je niet iets te vroeg met testen ik zou tussen kerst en oud en nieuw nogmaals testen. En dan je menstruatie van 1 jan afwachten.....

steken links en rechts in combinatie met veel en vaak plassen kan wijzen op een urineweginfectie. Misschien even een plasje naar de huisarts brengen (en vragen of ze gelijk een test doen) dan heb je dat in ieder geval ook uitgesloten.

Heel veel succes en sterkte
    Imke

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    heyhey,

Hartstikke bedankt voor het snelle reageren!

Mijn urine is gelukkig vorige week gecontroleerd dus dat is uitgesloten... wat betreft infectie.
    Ik blijf nu lekker maar even afwachten dus en kijken volgende week met een testje mocht het nog steeds zo gaan zoals nu... En anders wachten we lekker 1 januari af...

Nogmaals hartstikke bedankt!

Deel Deze Pagina