hoi hoi even zien hoor: dit is ronde 2 voor mij, ronde 1 duurde 70 dagen..weet dus niet wanneer mijn NOD is.. nu is het zo dat ik op dag 19, 16 en 15 gevreeen heb, en op dag 19 is ook een bruine afscheiding opgetreden die ik nog steeds heb..bij het afvegen, soms een streepje in het inlegkruisje.... ik vind het behoorlijk smerig.. maar wat is dit? /kan dit zijn? een lichte ongesteldheid? is wel vroeg, maar ja, vorige maand was ook wel laat dus sta ik nergens van te kijken..maar kunnen jullie me iets meer vertellen? Gr Bengel.
hoi Bengel, het kan zo zijn dat je wat oud bloed verliest. Of dit een ongesteldheid is of niet, is wat onduidelijk. Meestal heb je bij een ongesteldheid een aantal dagen helderrood bloedverlies. Omdat totaal niet duidelijk is wanneer je je eisprong hebt gehad, zou je op een gegeven moment gewoon kunnen testen, dan weet je wat meer. Heb je vantevoren de pil gebruikt? Dan zie je vaak dat de eerste maanden de cyclus erg onregelmatig is. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent. Mirjam