al 8 dagen overtijd!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunlight, 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Dat gevoel in de bovenbenen heb ik normaal gesproken als ik ongesteld word en heb ik nu dus niet.
    De ongikrampen hebben nu plaats gemaakt voor pijnlijke steken onderin m'n buik (liesstreek) en pijn in m'n borsten, maar dat laatste heb ik ook als ik ongesteld word. M'n borsten lijken wel een maatje groter (ook volgens m'n man).
    Waarom lijken ongiklachten en zwangerschapskwaaltjes toch zo op elkaar :(

Ik hoop dat we allemaal snel wat meer duidelijkheid hebben, want dit is knap irritant. Kan me goed indenken hoe irritant het voor jullie moet zijn, omdat jullie nog langer overtijd zijn.

Groetjes,
    Giegel

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Met de knop wijzig in je post, kan je het nog aanpassen :-$

3. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ik had een aantal dagen geleden dus ook ongi krampen en af en toe steken in mijn lies en onderbuik. soms een vlaagje van misselijkheid, maar gelijk daarna dacht ik ik zal het mezelf wel aanpraten. maar dat is dus echt niet zo want nu heb ik al 2 dagen helemaal geen klachten, geen 1 steekje in mijn buik oid. dus ik voel die dingen dus echt. maar het kan gewoon 3 dingen betekenen. 1. moet ongi worden 2. zwanger 3. ontpillen
    grrr als ik maar snel duidelijkheid heb.
    giegel wat heb je trouwens voor vies ding bij je naam? ik krijg er jeuk van als ik erna kijk :)

4. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Leuk miertje he :)

Ik zie nu net door je post dat je aan het ontpillen kan zijn.
    Wanneer ben je gestopt met de pil dan? Want dan zou ik dat de schuld geven van het overtijd zijn.

Bij mij blijven maar twee opties over........
    1. ongi worden
    2. zwanger [-o<

Ondanks de negatieve test vanmorgen en de teleurstelling toen, begin ik nu toch hoop te krijgen gezien de vage klachten die ik niet kan toeschrijven aan de duivels die op bezoek kunnen komen.

Groetjes,
    Giegel

5. Madelon84

ja ontpillen of misschien dat ik er teveel mee bezig ben (stress) dat het dan uitstelt, ik weet niet of dat kan.
    het enige is dat ik maar een half jaar aan de pil ben geweest en daarvoor een jaar een spiraal heb gehad. toen ik daarvoor met de pil stopte, na een aantal jaren, kreeg ik meteen een regelmatige cyclus en niet ontpillen. daarom zou ik het zo raar vinden als ik dat nu ineens wel heb.
    het is zo frusti om af te wachten..

6. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    zo wat een verhalen ineens maar ik heb alles weer even na gelezen en ben weer bij.
    heel iritant maar heb thuis geen internet als het goed is komt dat er vandaag wer op dus moet steeds snel even kijken op mijn werk hahaha.
    maar heb vandaag tot zes uur de tijd dus kan lekker mee kletsen.

vanochtend weer getempt en had 36.4 :(
    dus de duiveltjes zitten eraan te komen is het vandaag niet dan komen ze morgen wel ben ik bang.
    of is het normaal dat tijdens een zwangerschap ook je temp zakt.
    had de hel tijd rond de 37 graden. eergister 36,9 gister 36.8 en vandaag 36,4 dus zal wel ongi worden.
    ik voel nog helemal niks. misschien toevallog een lage temp ertussen hahaha. we moeten redelijk blijven dus zal wel gewoon ongi worden!

maar ja stiekum hoop je het niet, maar kan ook niet anders aangezien ik bij de gyn loop. dan had ik wel heel laat mijn ei moeten hebben na dag 22, maar ja je weet het niet misschien heb ik wel een ei gehad voor het eerst en heb ik daarom zo'n lange cyclus! maar dan is het niet raak geweest omdat mijn temp is gezakt. aaaaaaah ik kan wel gek worden

liefs

7. Madelon84

hey annelies, dat zou toch kunnen, een laat ei? ik zit daar zelf ook aan te denken, vooral omdat ik net met de pil gestopt ben. dat mn ei er langer over doet om te springen en dat ik daarom nog nega test en overtijd ben.
    jij hebt toch ook een positieve ovu test gehad later? dan heb je dus zeker weten een laat ei gehad toch?!
    ik weet niet of je temp lager is bij zwangerschap, daar heb ik geen verstand van.
    welke zw. testen gebruik jij? ik die dipsticks van matcare, weet niet of die goed zijn.

8. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik gebruik die van de kruidvat 2 voor f euro!
    ik weet ook niet of die goed is.
    ja heb dag 33 ei gehad dnek ik dan had toen een posi ovu test.
    erg spannend allemaal. nog steeds geen ongi kramp net maar even naar de wc geweest om tekijken maar niks aan de hand nog. we wachten het af

liefs

9. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

de eerste 31, de tweede 35, de derde dus 46 en de ronde daarna zwanger, toen heb ik getest op de 43e dag.

nu zijn we net weer begonnen, de eerste keer na de pil was 34dg. Ik ga altijd maar uit van een cyclus van precies een maand, dan hou ik het nooit te krap aan.

Heb op zich geen moeite om te wachten met testen, vind anders de teleurstelling van zo'n negatieve test zo groot.

heb toen bij die cyclus van 46 dg een keer getest rond dag 39 geloof ik, maar daarna niet meer

10. Madelon84

hey annelies, zijn de duiveltjes gekomen? :cry:
    1 voordeel is dat je niet meer in onzekerheid zit. hoe lang was deze cyclus nou in vergelijking met de vorige? en klopt het dat je nou 14 dagen geleden je ei hebt gehad?

11. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Annelies, balen van de duivels, maar net wat Madelon zegt, nu weet je wel waar je aan toe bent...

12. marlin

marlin Lid

2 jun 2007
    62
    0
    0
    verkoopster
    hoi

ik ben 2 juni voor het laatst ongesteld geweest en ongeveer 12,13 dagen daarna kreeg ik last van mn borsten. en de weken erop allerlei zwangerschapsymptomen ( heel moe, aders op borsten, pijn in mn liezen, ongesteldheidspijn en nog andere dingen die ik ook had tijdens mn zwangerschappen).
    Nu heb ik 30 juni getest:negatief, 4 juli: negatief en afgelopen zondag was de test ook negatief. ik heb straks al een cyvlus van 50 dagen, dat heb ik nog nooit gehad. ben na mn zwangerschap al 2 keer gewoon ongesteld geweest.
    wat denken jullie: is er nog een kleine kans aanwezig dat ik zwanger ben ondanks die negatieve testen.
    ik word hier echt gek van, laat me dan gewoon ongesteld worden.
    Ik bel denk ik zo de huisarts op voor een afspraak want ik word echt niet goed van de buikkrampen ( ongesteldheidspijn).

groetjes marlin

13. jonneke

jonneke Lid

20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    ook ik ben overtijd. 2 juni ongesteld. 28 juni eisprong. Dit denk ik zeker te weten omdat ik een migrane aanval had. Smiddags toevallig geklust... Gister een test gedaan. negatief. snap er niks meer van. Ik ben wel onregelmatig maar mijn langste is 42 terwijl ik nu op 44 zit.

Heb altijd last van pms symtonen. Buikklachten, borstklachten enz ook deze cyclus. alleen wat ik zo raar vind is dat de klachten sinds donderdag volkomen verdwenen zijn. Heb helemaal geen symtonen meer. vrijdag en zaterdag wel keelpijn gehad. sindsdien ook meer speesel en een nat gevoel van onder. maarja dat zegt niks.

net wat je zegd laat de duivels maar komen want die onzekerheid maakt me gek. als ze er zaterdag nog niet zijn ga ik nog een tetsje wagen en als dat niks word toch maar even de huisarts een belletje geven

(K) jonneke

14. marlin

marlin Lid

2 jun 2007
    62
    0
    0
    verkoopster
    hoi jonneke,

dat van dat natte gevoel heb ik ook. Ik kan morgen bij de huisarts terecht, gelukkig maar. Zou het niet kunnen zijn dat ik een cyclus heb overgeslagen en dat ik nu mn eisprong heb.

groetjes marlin

15. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hallo allemaal

ja idd de duivels zijn gekomen ik had het toch wel verwacht maar toch viel het weer gigantisch tegen!
    ja het klopt dat ik dag 33 een ei heb gehad.
    mijn cyclus heeft nu 47dagen geduurd wat normaal 30 tot 35 dagen duurd.
    dus als ik weer terug reken dan zit er 15 dagen tussen mijn ei en ongi dus dat zou kunnen dat ik toen mijn ei heb gehad.
    dus dit zal dan mijn eerste wezen sinds ik gestopt ben met de pil, maar daar weet ik as maandag meer over dan krijg ik uitslag bij de gyn van bloed onderzoek!
    krijg ik dan ook hormonen als ik nu wel een ei heb gehad?
    erg spannend allemaal

liefs mij

16. jonneke

jonneke Lid

20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    Hoi marlin,

Ja volgens mij kan dat wel. je leest het wel vaker. maar dat is denk ik bij mij niet het geval omdat ik 9 van de 10 x een dagje ziek ben tijdens de eisprong zo ook deze keer.
    er zit niks anders op dan wachten helaas maar dat maak het niet makkelijker. heb al heel wat testjes versleten :D.

He annelies ik wens je veel succes de deze ronde!

17. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he jonneke

dank je wel jij ook heel veel succes he!

liefs

Deel Deze Pagina