Tot mijn grote vreugde had ik deze maand toch nog posi ovutesten op dag 17 & 18 van de cyclus. Nu op dag 20 nog zeer veel vruchtbaar slijm, zou dit iets te betekenen hebben? Ik zal nu toch niet alsnog mijn eisprong hebben? Hebben jullie dit ook wel eens vlak na de vruchtbare periode? Alvast bedankt, Luna1
heykes, Heb ik ook wel een paar dagen. Maar ik gebruik geen ovu-testen en meet mijn temperatuur ook niet. Ik heb best wel een onregelmatige cyclus en heel precies weet ik mijn eisprong niet. Maar vorige maand had ik ook vruchtbaar slijm, stuwende pijn in mijn onderbuik en paar dagen bloedverlies (bruinachtig) Dus ga ik ervan uit dat dit mijn eisprong was die ik gevoeld heb. Deze maand heb ik ook wat slijm verloren, geen pijn gehad, maar wel 1 maal bloedverlies gehad tijdens het plassen. Daarna niks meer. een vrouwenlichaam is soms niet te begrijpen hé
Even een vraagje... Ik had vandaag witverlies, draderig.. Kan dit ook komen na de eisprong? Of moet mijn ei dan toch nog komen? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
Ik had woensdag ook best doorzichtig slijm, en voelde ook mijn onderbuik...kortom het ovulatiepijn gevoel. Ik denk dat ik deze keer weer een cyclus van 30 dgn heb, aangezien ik vrijdag 2 weken terug ongesteld geworden ben, en nu 2 weken later weer precies die eisprong heb. De vorige keer was hij ook later...ik voel hem goed. Dus we hebben woensdagnacht ook maar even flink geklust...nu heb ik nog wel last hoor en straks even een hele fikse steek, denk mijn ei dat loskwam...nou hopen dat er nog genoeg levende zaadjes aanwezig zijn haha
Meestal komt er geen vruchtbaar slijm meer na je ei. Maar goed, het kan wel natuurlijk. Ik had ook pas op dag 4 na mn eerste posi ovu test mn ei (tempen) En dat terwijl ik hem normaal de dag na mn posi ovu test heb. Alles kan dus. Weet je zeker dat het geen sperma was? En vruchtbaar slijm is doorzichtig, niet wit Pioen
Ik had straks echt een dikke klodder (sorry meiden) wit slijm, geen doorzichtig. De klachten zijn nu ook verdwenen sinds gisteravond om half 6 die fikse steek kwam....nou hopen dat er sterke zaadjes bij zitten, hihi. We wachten maar weer af......
bedankt voor jullie antwoorden. Bij mij was het echt vruchtbaar slijm, dus voor de zekerheid nog maar een keer geklust! Meer kunnen we niet doen. Luna1
Luna, als je ovutest positief is, springt je ei toch ongeveer 2 dagen erna? Stel de 18e was die het meest positief, dan heb je op dag 20 je ei. Vlak ervoor verloor je je slijmprop, het vruchtbare slijm, dus het kan wel. Hoop dat het allemaal heeft geholpen en je deze keer echt zwanger wordt! Succes met afwachten, mn duimpjes draaien
Hoi, bij mij was het volgens mij echt na de eisprong, nu 10 dgn later begint het bruinverlies bij mij. Heb ik altijd voordat ik ongi wordt. gr luna