Al 9 dagen overtijd zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Inggrid, 3 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Hier ben ik weer. nog geen kindje in mijn armen. ben nu 13 dagen overtijd. conditie vabn kindje was nog uitstekend. Alleen moeders heeft er geen zin meer in. morgen weer naar zh voor CTG en inwendig onderzoek en dan vrijdag wordt ik ingeleid als mijn baarmoedermond wil verstrijken en niet zo eigenwijs doet. bleek maandag nog stug te zijn. Als het net wil wordt het een keizersnee. Zelfs daar heb ik geen problemen meer mee wil gewoon mijn kindje vast houden en niet meer meoten wachten.

2. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    pfoe lijkt me zwaar joh, sterkte! en dan zit ik al te miepen met mn 1 dag overtijd:)

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Tjee meid... ik kan me voorstellen dat je er doorheen zit!

Heel veel sterkte meid! In ieder geval duurt het nu niet langer meer dan deze week! Ik hoop dat je je kleintje snel in je armen mag houden!

Liefs,
    Josien

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Tjee das weer even een tegenvaller voor je zeker!?

Hopelijk denkt je ukkie er anders over en komt ie toch nog vanzelf en anders door inleiden! Kan nu niet meer lang duren, hou vol!

Liefs

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Pfff nou sterkte joh... maar een keizersnede is wel zwaar hoor (oh hoor mij nou, heb nooit een ks gehad...).
    Bij de middelste heb ik 1 week overtijd gelopen en dat was ik al zoooo zat! respect meid!

6. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    morgen wordt ik opgenomen in het ziekenhuis en zal het daar niet verlaten zonder met z'n drien te zijn.
    Conditie van kindje is nog steeds uitstekend. Moeders heeft het wel een beetje gehad. Hoe leuk zwanger zijn ook is. Er komt maar geen eind aan dat zwanger zijn:p:)

7. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Een fijne bevalling toegewenst!

8. geluk2009

geluk2009 Actief lid

24 jan 2009
    157
    0
    0
    succes nu weet je zeker dat je met je kindje thuis komt!!!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Heel veel succes! Spannend hoor, straks zijn jullie met zn drietjes:D

10. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik ben 10-10 bevallen van een gezonde zoon. gewicht 5080 en 54 cm. Hij kon niet door het geboorte kanaal en is daarom met de keizersnee en tang gehaald.

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gefeliciteerd wat een flinke knul geniet er maar van en van je kraamtijd nog maals feli;)

12. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Gefeliciteerd!!!!!!

13. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    flinke baby trouwens!

14. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Mijn eigen geboorte was mijn moeder 42 weken en 5 dagen. Toen ze haar wilde inleiden begon ik zelf. Zoals ik zelf altijd zeg; perfectie heeft tijd nodig ;) Hoe langer je kleintje er zit hoe beter uiteindelijk. Het gaat helemaal goed komen. En wie weet begint jou kleintje ook wel vanzelf!

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!!

Alles verder goed met jou en je gezinnetje?

16. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Nou dat ben ik niet met je eens. Mijn zoontje is met 42 weken geboren (ingeleid) en de verloskundig arts zei na afloop: als ik naar de placenta kijk is het maar goed dat je zoon vandaag geboren is, veel langer had ie t niet volgehouden...dat hou ik nu voor deze keer wel in mn achterhoofd.

Maar ontopic: Inggrid van harte gefeliciteerd met je zoon! Wat een bink moet dat zijn zeg!

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    wat mmeke zei zat ik dus ook al te denken. Langer dan 42 weken is vaak ook helemaal niet goed!

18. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    tsja ik was zelf 1 december uitgerekend en werd 28 december gehaald.
    maar goed misschien had mijn moeder een onregelmatige cyclus en was ze gewoon minder lang zwanger.

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dat kan ook nog ja;) Weet niet hoe lang dat geleden is, maar het is nog niet zo heel lang dat ze precies kunnen zien hoever je zwanger bent. Zou dus goed kunnen dat je moeder minder ver was dan ze dacht.

20. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Onze zoon Niels had een APGAR score van 2 in de 1e minuut dus het is eerst ook nog kritiek geweest. Na 10 min ha hij wel een 10 hoor maar we zijn er wel erg van geschrokken.
    Niemand had ook verwacht dat hij 10 pond zou zijn. heb zelfs nog met 35 weken groei echo gehad omdat ze dachten dat hij aan de kleine kant was. Nou die echo was dus ook flop want hij zou met 35 weken dus 2260 gram zijn. en in 7 weken is het onmogelijk om 2,5 kg te groeien dat zouden de botten enzo niet eens aankunnen. Was dus ook blij dat ze ingrepen want ik ben niet verder dan 8 cm ontsluiting gekomen.
    Nu gaat alles super hoor. Het is een heel tevreden manneke die erg veel honger heeft.

Deel Deze Pagina