Hi, Vorige week had ik ongesteld moeten worden en dat is dus nog niet gebeurd. Ik heb wel 2 weken terug 2 dagen bruine vloed gehad en heb sinds vorige week last van mijn buik (alsof ik ongesteld moet worden) en rommelende darmen, ook heb ik wat last van mijn rug en vermoeidheid... Vorig weekend heb ik negatief getest en ik ga morgen maar weer een testje doen. Wie van de meiden heeft hier ervaringen mee? Wat was bij jullie de uiteindelijke uitslag? Ik ben benieuwd!
hai hai! jeetje wat spannend zeg! het kan zijn dat je cyclus van slag is, maar het kan ook dat je zwanger bent en je lichaam nog weinig hormoon aanmaakt... Pas een meisje die ook 12 dagen overtijd was en negatief bleef testen en ineens toch na 12 dagen of zelfs langer positief testte.... hoop voor je dat de positieve test nog komt,...nog even volhouden,...sterkte!!
Na 12 dagen? Jeetje wat goed! Ik word er acuut zenuwachtig van hihi Ik zie trouwens dat jij net in verwachting bent? Van harte! Geniet ervan!
jaja,...ok nog maar pril hoor,..heb 2 weken geleden positief getest,....spannend allemaal hoor! nou meis, sterkte enhou je mij op de hoogte?? kusss
Ben zelf kort geleden 13 dg overtijd geweest, helaas toen toch ongi. had zelf toen nergens last van, normaal als ik ongi moet worden heb ik last van mijn borsten, nu dus niets. Heb in 13 dg 4 negatieve testen gehad, had mezelf voorgenomen om met 14 dg. naar de HA te gaan, was dus niet meer nodig . Ik kon er zelf geen pijl op trekken, en dat maakt je onzeker! Op dat moment maakte mij het niet uit of ik nou wel of niet zwanger was, wou gewoon weten waar ik aan toe was. Nu lekker positief voor ronde 6 bezig! Sterkte en hopen op een positieve test!
Ben vorige cyclus 8 dagen overtijd geweest terwijl ik juist altijd precies een cyclus heb van 28 dagen... Heb wel 5 testen gedaan geloof ik maar allemaal negatief. Ben nu overigens wel zwanger....
gefeliciteerd Tamara84! Misschien dan toch een voorteken als je overtijd bent geweest! laten we het hopen!
ik ben ook al 9 dagen overtijd. maar nog steeds negatief. had ook wel laat positief getest bij mijn zoontje
Hoi meiden, Nou gisteren weer getest en negatief. Nu zal ik wel dat er 's avonds toch een heeeel licht streepje te zien was. Wat betekend dit? Indroogstreepje of zoiets? Overigens nog steeds niet ongesteld geworden Iemand anders alweer getest? Liefs!
Hallo meiden, Ik sluit me bij jullie aan. Ben inmiddels 14 dagen overtijd, vanochtend (weer..) getest en (weer...) negatief. Wel al een aantal weken ongi krampen, met vlagen flink wat witte afscheiding en een (onverklaarbare?) ongelofelijke trek in witte chocolade, shoarma, sate en drop. Ik bel morgen de huisarts om te vragen hoe nu verder. Vrees dat zijn antwoord zal zijn: "wacht u maar vrolijk verder mevrouw", maar goed, dat zien we dan wel weer...
Hai meiden, Nou vanmiddag bij de huisarts geweest en zij heeft mij verteld nog 1 week af te wachten en daarna gaan we bloedprikken en evt. een echo in het ziekenhuis. Wel nog steeds een gesloten baarmoedermond, dus mijn ongesteldheid zit er nog niet echt aan te komen.. Pfff vervelend hoor, die onzekerheid! We wachten maar weer vrolijk af Jullie nog nieuws?
Ben je pas net met de pil gestopt toevallig? Heel vaak moet je cyclus dan nog op gang komen. Hier pas na 3 maanden een normale cyclus. En de tweede cyclus zonder pil was 45 dagen (de eerste 34 dagen, maar toen deden we het nog veilig en tel ik dus niet mee), de derde 38 dagen. Daarna werd het pas redelijk regelmatig en de laatste maanden gaat dat nog beter. Het is echt troep en kan je lichaam behoorlijk van slag maken. Succes meiden!
Ik ben sinds september met de pil gestopt, dus toch alweer een half jaartje. Dus dat zal het niet zijn. Normaal gesproken rond de 30 dagen, soms 28 en soms 32, maar wel redelijk regelmatig. Nu zit ik al op de 41 dagen... Groetjes!
Nee, dan zal dat het niet zijn. Das wel gek dat je nu zo'n lange cyclus hebt. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, en het liefst natuurlijk in de vorm van een positieve test.
Ik hoop dat je snel positieve duidelijkheid hebt! Ik had ook een redelijk regelmatuge cyclus zo rond de 32/33 dagen en al een dik jaar van de pil af. Afgelopen maand was ik ineens 3 (!!) weken overtijd, ik dacht dat ik gek werd van onzekerheid!! Helaas bleek ik niet zwanger, maar heb ik waarschijnlijk een menstruatie overgeslagen... dat schijnt weleens voor te komen. had ook echt zwangerschapskwaaltjes, maar nu wel geleerd dat je lichaam je goed voor de gek kan houden helaas...
Hai! Nog steeds niet ongesteld geworden, dus morgen maar weer testen... Al krijg ik nu het idee dat ik toch wel niet zwanger zal zijn, word ik toch zenuwachtig als ik denk aan het testmoment. Hebben/hadden jullie dit ook? Groetjes!
Ik ben ook aan het wachten hoor. Heb altijd een regelmatige cyclus gehad en ga nu zaterdag pas een testje doen. Dan ben ik 4 dgn overtijd. Om teleurstelling te voorkomen. Wel voor de grap een ovutestje gedaan en die was postief! hihi leuk experimentje. succes meid!
hey meiden kom me even melden hier ik heb pas na 17 dagen posi getest. op dag 16 had ik nog een nega test en dag 17 eindelijk positief dus er nog hoop