Iedere x weer eerste symptonen, maar toch niet zwanger..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Roema, 4 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roema

Roema Actief lid

31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Pfff.. ff een zucht en een puf van mij.
    Iedere maand lijkt het altijd wel alsof ik me zwanger voel.
    Deze peridoe voor de eerste keer met ovutest gewerkt. Denk zelf tussen de 22ste en 25ste mijn ei gehad te hebben en ook ons best gedaan om het op dat moment extra te doen.

En nu heb ik weer eerste syptomen. Deze keer erg erg erg moe, en een opgezette buik iets boven mijn schaambeen. Gevoelige borsten..

Maar net nog getest.. en helaas... niet positief..
    Zijn wel testen van het merkwaar ik ook de ovu's van heb... (via internet... weet niet meer hoe ze heten, staat niet op enevelop, had er 12) Dus weet niet of mijn waardes misschien nog te laag zijn.. Maar ja, dan zou ik ook die symptomen nog niet hebben.

Ik denk dat ik me iedere maand gewoon een beetje gek maak.. onbewust.. Maar heel stiekem heb ik toch weer hoop... Gisteren was mijn NOD bij een cyclus van 28 dgn, maar mijn cyclus was ook deze maand langer dus is mijn NOD pas midden volgende week..
    Zucht.. ben benieuwd.....

Maar heb net al wat topics gelezen en ik zie dat meer mensen het hebben :(

2. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Erg he die onzekerheid elke keer. Ik denk dat je de tests van sensitest hebt. Die heb ik ook. Die moeten wel heel betrouwbaar zijn. Ik dacht vorige maand ook echt dat het raak was, maar helaas niet dus. Ik had rond mn innesteling een bloeding met een stolsel en ik denk dus dat de innesteling niet goed is gegaan.

Ik heb nu totaal geen kwalen.Ja af en toe voel ik lcihte krampjes, maar wa je zegt, je bent zo gefocust op je lichaam.

Maar de symptomen die jij verteld lijken wel op een zwangerschap.
    Ik ben benieuwd!!

3. Roema

Roema Actief lid

31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Jij ook spannend steeds dus. Zo'n bloeding heb ik ook eens gehad.
    Toen dacht ik ook dat het raak was. Het kan allemaal zo veel betekenen. We hebben gewoon rare lichamen!

Ja, dat denk ik ook steeds dat het wel de symptonen zijn... Maar ja, een negatieven test zegt ook wat natuurlijk.
    Misschien ben ik gewoon grieperig aan het worden en ben ik daarom zo moe en spierpijn..
    Heb net ook even gegoogled. Heb de testen van babyboomshop.nl
    Zijn andere dan sensitest.m Maar denk wel net zo goed.

4. Roema

Roema Actief lid

31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Kogel is door de kerk. Ben ongi, netjes op tijd eigenlijk...
    Op naar de volgende ronde :(
    Mijn symptonen waren dus geen eerste symptonen...

5. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Ah Roema, dat is balen zeg. Probeer deze ronde niet te veel te focussen op je lichaam, want je weet, hoe meer je erover nadenkt, hoe meer je gaat voelen. Sterkte meid.

Kuss

6. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    he dames,

weet wat het is hoor, elke keer denken dat het zover is en dan toch weer niet... maar het is echt waar, dat als je er even niet teveel aan denk en niet teveel je best doet, dat het dan wel lukt... raar eigenlijk, de keer dat het gelukt is 2 keer geklust in de hele maand en dan is het raak..... er is geen peil op te trekken..
    ook elke keer kwalen gehad en deze keer eigenlijk geen..
    hoop dat het voor jullie snel gebeurd.. hoop houden!!!

groetjes charlie

Deel Deze Pagina