Oeh!!! Spannend zeg. Ik had, eerlijk gezegd, de hoop al een beetje opgegeven. Maar we blijven dan maar gewoon doorduimen
Ik ga het morgen weten!!!! en nu 2 weken overtijd, maar nog nega test. Bij mijn eerste zw teste ik pas poitief na 20 dagen, dus ik heb nog hoop!
Kun je dat dan nog wel overtijd noemen? Lijkt me bijna een cyclus overslaan? @Suikerboon oeeh spannend meid!!!
Hai, Ik heb vrijdag nog een testje gedaan, weer negatief. Morgen moet ik weer de huisarts bellen en dan waarschijnlijk een bloedtest en evt. door naar de gyn. Ik word er wel gek van hoor! Die onzekerheid
Ik herken dit zo....ik ben altijd echt superstipt in mijn cyclus van 26 dagen, maar ben nu 3 dagen overtijd....Heb zondag een testje gedaan en die was negatief. Voel helemaal niets, heb alleen wel al drie dagen af en toe wat bruinverlies bij het afvegen, maar niet eens voldoende voor een inlegkruisje. Vind het ook spannend worden nu eigenlijk, zeker nu ik lees dat er meer vrouwen zijn die pas laat positief hebben getest! Vorige ronde had ik een vmk, dus ik hou het er maar op dat mijn lichaam van slag is, durf niet te hopen want mijn lijf heeft me al zo vaak in de zeik genomen! :x
nee het was geen cyclus over geslegen want ik was wel gewoon zwanger ook volgend de echo was ik evenlang zwanger als dat ik in uit gerekend aan de hand van de laatste menstruatie