Lieve dames, Ik heb 10 weken geleden mijn spiraal eruit laten halen. Nu (70 dagen later) ben ik nog steeds niet ongesteld!! Testen negatief.... Gynaecoloog vertelde dat ik met 2 maanden wel weer ongesteld zou moeten worden.... Baal er een beetje van, want wil zicht op mijn cyclus. Iemand nog meer met deze ervaring of wanneer werden jullie ongesteld?! Liefs!!
Geen ervaring mee maar misschien kan je het je gynaecoloog nog eens vragen? Die twee maanden zijn nu wel voorbij.
Vandaag de gynaecoloog gebeld en die vertelde dat het niet normaal is om al 10 weken geen menstruatie te hebben na verwijdering mirena. Moet binnen 2 weken testen of ongesteld worden. Wanneer ik niet ongesteld of zwanger ben moet ik naar het ziekenhuis! Hoop dat dat niet nodig is!
Hoi Bij mij duurde het 7,5 week dat vond ik ook zo.lang maakte mij heel.onzeker en wat was ik blij met mijn menstruatie. Van uit het niks heel heftig. Lekker wel of er een moord gepleegd was in bed. 3 dagen heel heftig gehad elk uur vervangen. Daarna 2 beetje. Daarna weer heel netjes 27 dagen cyclus. Veel suvces en hoop dat het snel opgang komt
Inderdaad ook erg lang!! Helaas hier nog steeds niks.... A.s woensdag al 11 weken.....moet het even aankijken en anders naar de huisarts. Hopen op een menstruatie vd week!
Ik werd na 6 weken van verwijdering spiraal ongesteld naja t was donker bruin bijna zwart nu af wachten of me volgende menstruatie normaal is ben benieuwd gr
Vraagje! Heb je ondertussen wel last van buikpijn? Ik ben nu een week overtijd (eerste ronde), maar test ook negatief. Ik heb wel geregeld buikpijn (onder m'n navel) en regelmatig lage rugpijn. Ik heb ook gauw duidelijkheid te krijgen.
Hoi bloem19, heb inderdaad veel last van buikpijn (menstruatie achtig). Daarnaast branderige tepels af en toe en al een week een soort spierpijn in m'n liezen. Ook af en toe misselijk! Ondertussen al positief getest? Liefs!
hela, ik heb altijd de pil genomen. na mijn pilstop was ik direct regelmatig, maar hoe langer ik gestopt ben hoe langer mijn cylussen en heb al een cyclus gehad van 3 maanden .. het kan dus allemaal. is nog maar GELUKKIG 1 keer voorgekomen.