Gestopt minipil geef wel nog bv

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Jolina, 29 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Wanneer kreeg jij weer een cyclus?

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    had met bv dezelfde cyclus als vóór de zwangerschap. denk niet dat de minipil daar verandering in zou brengen bij me als ik die had genomen en dan gestopt tijdens de bv. gezien mijn lijf gelijk altijd weer de oude cyclus oppakt (gelukkig)

3. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oké dat is idd dan wel fijn...

4. Astre

Astre Niet meer actief

Ik kreeg met BV na een jaar iets wat weer op een cyclus leek. Ik heb tot ongeveer 8 maanden na de bevalling de minipil gebruikt. Nu weer een jaar verder is mijn cyclus nog steeds een rommeltje. Ik heb zelf niet het idee dat de minipil hier veel invloed op heeft gehad, maar dat de BV mijn cyclus tegen hield.

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oh jeetje dat is minder....

Hier beide keren na het stoppen met de bv en minipil, dat deed ik dan samen, met 2 maanden toch wel weer een cyclus...

Maar ja nu geef ik dus nog bv....

6. Astre

Astre Niet meer actief

De eerste keer werd mijn cyclus pas normaal toen ik stopte met de BV. Deze tweede keer ben ik een paar dagen geleden gestopt met BV en ik hoop dat het nu ook weer snel normaal is.

Aan de andere kant ken ik genoeg verhalen van vrouwen die BV geven en snel weer een normale cyclus hebben. Het is afwachten tot welke groep je hoort ben ik bang. Volgens mij maakt het ook uit of je wel/niet nachtvoedingen geeft en hoe vaak je nog voedt overdag.

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Klopt idd de hoeveelheid zal vast ermee te maken hebben, ik geef nog 2 maal per dag bv nu.

8. Astre

Astre Niet meer actief

Ik gaf tot een jaar oud nog tussen de 6-8 voedingen. Ook niet zo raar dat ik niet menstrueerde. Ik denk dat je met twee keer per dag grote kans hebt dat je weer snel een cyclus hebt.

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Das veel :D

10. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Eeeh, tien maanden bv gegeven en na 19 maanden weer een cyclus.

Deel Deze Pagina