Bugaboo donkey duo zwart/zand Bugaboo donkey duo zwart/off-white Bugaboo donkey duo zwart/koningsblauw
We gaan hem deze week bestellen en twijfel heel erg tussen deze 3 kleuren. Tot zo ver gaat off-white winnen Nog meer mensen die willen stemmen?
Als ik tussen deze 3 moet kiezen zou ik zwart/zand doen. Ook omdat zand kleur minder besmettelijk is dan wit. Maar persoonlijk zou ik de rode nemen
Ik heb ook voor koningsblauw gekozen, omdat ik dit een hele mooie kleur vind! Veel plezier met bestellen!!
Ik heb de zwarte met een roze kap en een zwarte kap. Maar uit jou rijtje zou ik voor off White gaan. Ik vind koningsblauw ook prachtig maar erg donker bij zwart.
hier ook gekozen voor offwhite maar dan in combi met roze, maar prima keuze! wordt niet snel vies nergens last van
Wij hebben zelf de hele zwarte, en mijn moeder heeft nieuwe kappen erop gemaakt, zwart/wit geruit. Ziet er heel gezellie uit, misschien ook een idee?? Geloof dat ze bij "het stofnestje" nu ook kappen maken voor de Donkey...
happygirl86 heb je toevallig een foto van off white met roze? ik heb al de roze kap en heb gister de zwarte opgehaald maar vind het wat hard die zwarte kap. ik twijvel of ik hem niet liever om wil ruilen.
Ik vind de helemaal zwarte ook niet mooi, jammer dat er geen antraciet is. Dat is minder hard. De bak kun je trouwens alleen in het zwart, zand of off white bestellen. De kappen in verschillende kleuren.
Nu ik de zwarte kap binnen heb vind ik het bijzonder hard en donker. Nu Ukkel nr 4 er nog niet is en dus de roze kap er nog niet naast ben ik erg in twijfel gegaan. Kap ruilen of niet en zo ja, tegen welke kleur. Ik heb besloten om mijn eigen draai eraan te geven en op mijn zwarte kap zilver metallic sterren te laten maken. Dat lijkt mij mooi, ook in combi met de roze kap. Nu nog op zoek naar een plek waar ik dat kan laten doen. Ga eerst eens bij het reclame bureau van mijn man z'n werk informeren. Ben wel ietwat angstig dat de kap verknoeid wordt als het bijv. Mislukt.