IUI bij cervixfactor / vijandig baarmoederslijmvlies

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by pandavliegen, Oct 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    Hoi Meiden,

Afgelopen maand is bevestigd dat ik vijandig baarmoederslijmvlies (cervixfactor) heb, zaadjes vallen meteen helemaal stil neer, zodra ze met het slijm in aanraking komen.

Nu beginnen we deze ronde met IUI in mijn eigen cyclus, ik was benieuwd naar ervaringen van anderen!

Vind het wel spannend!

Groetjes, Panda

2. yaya1988

yaya1988 Actief lid

May 15, 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb ook een vermoeden dat ik vijandig baarmoederslijmvlies heb, ik heb dit eens voorgelegd aan de gyn, maar die vertelde mij dat dit niet te controleren valt, wat ik eigenlijk best raar vond.

Nu lees ik dat ze daar bij jouw wel achter zijn gekomen, hoe ging zo een onderzoek eigenlijk?

Ik ben trouwens bij de 3x IUI zwanger geworden in eigen cyclus, helaas is dit geëindigd in een mk. Nu spuit ik menopur, en zijn we nog aan het zoeken naar de juiste dosering. Blijkbaar is me cyclus wat in de war na de miskraam.

Succes met alles

3. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

Apr 23, 2012
    1,015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Hoi in welk zkh loop jij?? want ik heb ook gewoon de samenleving test gehad dus dat het niet kan is onzin.. misschien moet je je eigen is door laten verwijzen naar een fertiliteit arts indien dit mogelijk is..

bij een samenleving test moet je een dag van te voren rond je eisprong seks hebben en dan wordt de volgende dag met een spuitje wat slijm afgenomen en gaan ze kijken of er helden overgebleven zijn..

4. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

Apr 23, 2012
    1,015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Hoi Panda..
    ik ben deze ronde voor het eerst met de IUI begonnen, alleen heb ik wel hormonen geïnjecteerd Gonal-F en pregnyl...
    afgelopen zaterdag hebben we de eerst IUI gehad ik ben erg benieuwd hahaha.. in de loop van de middag naar de iui had ik wel ontzettende buikkrampen ik heb echt op de bank gelegen die dag..
    :)

5. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    ohh spannend Beebbie!!

Yaya, in ons ziekenhuis werd ons hetzelfde gezegd, ze vonden de samenlevingstest teveel gedoe, we zijn toen voor een second opinion gegaan, en daar kwam dus (dik) negatief uit. (Nijgeertgen zijn we heen gegaan).

Daar moest mijn man zaad inleveren, en werd er bij mij slijm weggehaald, en dat werd onder de microscoop samengevoegd.. en het zaad bewoog buiten het slijm super goed, en zodra ze in aanraking kwamen met een beetje slijm, vielen ze stil.

Via echo's controleren het juiste moment.

Nu kom ik dus in aanmerking voor IUI zonder hormonen, want dat deed ons eigen ziekenhuis ook niet, en dat vind ik wel fijn om eerst te proberen.

Ahh super kut wel van je MK :(:( sterkte met dat meid!

6. yaya1988

yaya1988 Actief lid

May 15, 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit in het VU! Maar bij mij zeiden ze toen dat ze de samenlevingstesten niet meer zo vaak doen, omdat het geen gegarandeerde resultaten geeft.

Share This Page