Vorige week zaterdag een korte bloeding gehad, bloedrood. Vervolgens bruin, steeds bruin verlies met sinds een paar dagen, kleine sliertjes, soort weefsel. Ik zou bijna 8 week zwanger zijn, en heb tot vandaag eigenlijk geen pijn gehad, Af en toe een krampje daargelaten, maar ja je bent zwanger.. dus dat kan. Vanmiddag meer pijn, hield langer aan. Meer bruin verlies, geen bloed, maar meer donkerbruin. vanmorgen nog staan kokhalzen boven de wc, mijn buik is al zover dat ik mijn eigen kleren niet meer pas. Herkent iemand die dit rare bruine verlies? Wat zou het kunnen zijn? Morgen godzijdank een echo in het ziekenhuis, de derde inmiddels (door 3 eerdere miskramen wil men een vinger aan de pols houden.) Ben echt heel benieuwd of iemand dit herken....
He wat spannend... Fijn dat je vandaag een echo hebt, hopelijk ziet alles er goed uit! Sterkte met afwachten.
Spannend meid! Ik verlies nu al weken bruin bloed met ook sliertjes en anders prut en toch doet mn kindje het goed. Ik heb in t verleden ook vele mk gehad.
Succes vandaag met de echo dat het allemaal goed mag zijn heb in mijn 1e zwangerschap ook bloedingen gehad en dat is allemaal goed gegaan.
Ben het weer kwijt. Weer een miskraam, staat onder echo's en onderzoeken, topic echo na bloeding (of zo) Is een heel verhaal geworden, anders typte ik het hier wel opnieuw..... dank julie wel voor je reacties, heb gelezen dat die bruine vloeiing in ieder geval vaker voorkomt en in principe niets zegt, das wel heel fijn te weten voor de komende keer.want die komt wel. We willen wel zwanger worden natuurlijk, maar eerst maar even on hold... Nogmaals thanks...
ai,heel veel sterkte,ik had ook bruinverlies maar het wil niet altijd het ergste betekenen. Vind het zo erg dat het weer een mk is geworden...