Hoi meiden, Ik wist niet zo goed waar ik deze vraag moest plaatsen dus daarom maar hier. Ik ben 4 september gecuretteerd. Ik heb mijn banner ingesteld op 28 dagen omdat ik dus niet wist hoe mijn cyclus zou lopen. Nu heb ik sinds een paar dagen al vrij veel buikpijn en gister en vandaag weer bloed op de wc-papier. Ik zit 'pas' op dag 24 van mijn cyclus en ik heb normaal een cyclus van 26 dagen. Komt mijn menstruatie op gang, wat denken jullie? Kan dat al zo snel? Het voelt wel zoals ik me altijd voel als ik ongesteld moet worden. Bij wie kwam de 1e menstruatie eigenlijk ook weer gelijk op gang na een curettage? Aan de ene kant ben ik een beetje teleurgesteld omdat we toch vrij vaak geklust hadden (meteen ) . Maar aan de andere kant hartstikke blij natuurlijk omdat ik ook allemaal enge verhalen tegen kwam over verklevingen enzo. Grt Vanilia
Hai meid, Ik heb natuurlijk geen antwoord op je vraag, want voor mij is het ook allemaal erg nieuw...maar: VERKLEVINGEN? Waar.......?
Ten eerste nog veel sterkte. Mijn cyclus week niet veel af na mijn curretage. Normaal een cyclus van 32 dagen en hij was maar 2 dagen langer! Het kanzo zijn dat het veel langer duurt, maar hoeft niet! Ik hoop voor je dat hij meteen weer goed is,scheelt toch weer.....
Ik heb na mijn curretage mijn menstruatie precies 28 dagen later gekregen. @Eleni, door een slecht uitgevoerde curretage kan je baarmoeder verkleven en dit kan nare gevolgen hebben.
Hoi meiden, Misschien heb ik gewoon geluk en is mijn lichaam weer gelijk de oude. Laten we het hopen! Eleni verklevingen schijnt maar zelden voor te komen, maar als je nog afwachtende bent dan ga je natuurlijk van alles in je hoofd halen . Jij nog veel sterkte he meid. Liefs.
Hey Vanilia Meis ik lees nu net jou berichtje. Hoe is het met je meid. Ik zie dat je cyclus weer gelukkig op regel is. Idd erg jammer dat het deze ronde niet raak is. Hoop echt voor je dat deze ronde je meer geluk brengt. Heel veel liefs Sbabe
hoi Vanilia,toch je cyclus dus die op gang komt,gelukkig maar dat je lijf dan zo snel weer op orde is.Heel veel succes meid! Ik hoop zo voor je op een goede zwangerschap en dat het niet zolang meer hoeft te duren natuurlijk. Heel veel liefs Marina