al anderhalve week ongesteld .

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door happymama, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

zet t maar ff hier niet want bij zwanger worden hoord t ook niet ivm dat we daar niet mee bezig zijn .
    mijn zoontje is nu 8 mnd
    en heb tot +- 7 mnd bv gegeven
    op een gegeven moment werd ik ongesteld en gaf nog bv ik zat in de laatste weken zoiets . mooit een dag of 4 5 ongi geweest en netjes 28 dagen later weer .
    ook dit duurde gewoon een dag of 5 .
    dus ff op de kalender 28 dagen doorgeteld maar wat bleek ik ga een week overtijd , dus ff testen . negatief !
    eindelijk een week en 2 dagen later kwam t dan . maar nu bloed ik nog !!!(anderhalve week later ) en niet zon beetje ook , ik blijf gewoon hevig bloeden . met hoofdpijn en misselijkheid erbij .
    wel ben ik deze ronde weer begonnen met de pil .. kan t daar aan liggen .
    ben bang dat ik zo wel heel veel bloed verlies of kan dat niet ???

2. happymama

ow jah voorheen was ik zonder pil altijd heel erg regelmatig !!!

3. touwtje

touwtje Actief lid

14 apr 2010
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben na 10 maanden borstvoeding gegeven te hebben weer voor het eerst ongesteld geworden, en toen ben ik meteen begonnen met de nuvaring, ik ben toen ook 3 weken ongesteld geweest :$! Maar dit komt omdat je weer anticonceptie gebruikt! Als je lichaam daar weer aan gewend is wordt het weer normaal hoor ;)! Dat was bij mij ook zo!

Liefs

4. happymama

hoop t want dit is niet leuk meer , heb ook nog steeds hevige krampen , soms te vergelijken met een beginende bevallig , koppijn en misselijk

Deel Deze Pagina