Hallo meiden, Bij mijn eerste zwangerschap was ik 25kg aangekomen, van 64 naar 89kg.eerste kilo's gingen er best vlot af, maar bleef rond de 72kg steken.Ben toen ongeveer 8 mnd na de bevalling begonnen met fitnessen, na ongeveer 6mnd was ik afgevallen tot 65kg, ging dus prima.ben toen weer zwanger geworden dus gestopt met sporten. Deze 2e zwangerschap ben ik 20kg aangekomen, van 65 tot 85kg ongeveer. Omdat ik nu sneller de kilo's kwijt wilde ben ik 6weken na de bevalling alweer begonnen met sporten. Op d sportschool zit een diëtiste waar ik me regelmatig laat wegen. Nou na de eerste maand sporten was ik helaas niet afgevallen (3x per week gesport)ook niks van vet naar spieren omgezet Ben toen nog iets meer gaan sporten, en anders gaan eten, vaker per dag, sochtends meer, alleen nog bruin brood, veel water drinken, en verder alleen light, minder snaaien enz. Na 2 weken weer gewogen, en 1kg eraf.nou opzich netjes dus. Nu 3 weken na dat weegmoment, is er volgens mij amper een halve kilo af Ik sport nu 4-5 keer in de week, let op het eten enz, en nog gaat er zo goed als niets vanaf, zo totaal niet motiverend dit Zijn er meer moeders die dit hebben, of hebben jullie een idee waaraan het zou kunnen liggen? Ik dacht zelf misschien omdat ik weer met de pil ben begonnen?al zegt men dat dat niet kan Benieuwd naar jullie reacties
Het duurt gewoon even voor je hormoon huishouding zich aanpast,.dan pas kun je af gaan vallen. succes! Je kind is belangrijker dan nu meteen kilos kwijt r toch? Dadelijk gaat het vanzelf!
Ik denk dat onze lichamen nog even wat reserve willen houden voor nood. Ik gaf geen bv maar ook ik verloor m'n laatste 7 kilo pas na ruim 4mnd. En gewoon vanzelf toen met normaal eten en dagelijks wandelen. Wacht even af meis en ga gewoon zo door! Je bent iig gezond bezig!
Ik was een week na mn bevaling 10 kilo kwijt.. Ik was helemaal blij.. nu, 4 weken later, ben ik er weer 1 aangekomen! Balen! Mja, ik doe er eigenlijk ook helemaal niks aan om af te vallen.. ik vergeet gewoon te eten.. Zelfs drinken vergeet ik, heel vaag! Sporten is niks voor mij, maar ik wil het toch wel gaan doen want die buik ziet er niet uit hahaha