Mijn vriend en ik weten de meisjesnaam al maar de jongensnaam weten we niet. Hij vind namen mooi die ik niet zo mooi vind.... Ik heb zelf al jaren een jongensnaam in mijn hoofd maar die vind hij niet mooi.
Ik had al vanaf mijn 16e een jongensnaam in mijn hoofd en de oudste heet nu ook zo. Voor de 2e zwangerschap hoorden we ergens een hele mooie meidennaam en zo had onze 2e ook geheten als hij een meid was geweest. Als we een 3e zouden krijgen en het zou nu wel een meisje zijn dan staat die naam nog steeds 'vast'
voor ik zwanger werd had ik wel meisjesnaam, nu heb ik wel een jongensnaam voor als er ooit nog 1 zou komen, meisjesnamen bijna
bij de oudste 2 hadden we t niet maar toen we net besloten hadden voor een derde kindje te gaan kwamen we de naam Ise tegen en we zeiden tegelijk dat het een mooie naam was en ALS we n meisje zouden krijgen dat de naam werd
Wij hebben wel wat gespeculeerd om te kijken of we op 1 lijn zaten. Dat was bij de meeste namen wel zo. Ik heb wel alvast namen opgeschreven, en als we dan zwanger zijn gaan we kijken wat hij leuk vindt, en welke namen we van elkaar leuk vinden.
Wij hebben het ook al heel vroeg over namen gehad, zelfs al met de nodige discussies hahahah zelfs al ver voor we uberhaupt echt serieus over kinderen gingen denken.. De naam voor een jongen zijn we al uit, die hoorden we ergens en vonden 'm allebei heel mooi dus die staat al vast (incl. doopnamen hahaha). Voor een meisje hebben we ook al wel wat namen maar daartussen schommelen we nog al ...