Hallo Dames, Ik ben 7 weken en 5 dagen zwanger. Alleen heb ik een beetje een vreemd gevoel in mijn buik. Soort buikpijn alleen voelt het iets anders. Moeilijk te beschrijven. Ook heb ik last van steken bij m'n baarmoeder. Wat kan dit zijn? Zijn dit de symptomen of is het toch iets anders? Ik hoop dat iemand me informatie kan geven. 11 Januari is pas mijn eerste afspraak en wegens enorme drukte kan ik niet eerder terecht Groeten Melissa
Als je het een beetje kunt omschrijven als menstruatiepijn, dan is het icm met die steken wel aardig normaal hoor. Door het groeien van je bm (wat nu natuurlijk best hard gaat), kan het wel aardig zeurend voelen. Ik zou me niet meteen zorgen maken hoor, zolang het niet echt heel pijnlijk is
Wellicht baarmoeder die aan het groeien is, buikpijn kan komen doordat je darmen nu anders / trager gaan werken. Helaas hoort dat erbij. Ik herken het ook zoals je het beschrijft.
Het is nog niet echt pijnlijk. Kan het eerder als een vreemd gevoel noemen, iets waar ik nog nooit eerder last van heb gehad. Maar bedankt dames
Een soort spierpijn in je buik ? Dat zou alleen maar een goed teken zijn betekend dat je baarmoeder groeit ! Nog even dan zul je zien dat t helemaal goed zit
Herkenbaar hoor. In m;n 2e en met name 3e zwangerschap ook last van gehad tot zo'n 12 weken. Het is nooit leuk om pijn te voelen en helemaal als je zwanger bent kun je je er onzeker door voelen, maar in de meeste gevallen hoort het er gewoon bij. Geniet van je zwangerschap!
Herkenbaar ik kon het ook lastig omschrijven,maar bij de 8.5 week echo zat het toch goed. Zou me niet te druk maken meid.
Soort drukkend gevoel in je buik? Zwaar? Soms menstruatiekrampen? Zeker herkenbaar hoor! Zeker in combinatie met steken!
Dit klinkt als een goed teken Pas als je echt krampen krijgt als in het gevoel dat je baarmoeder samentrekt en daarbij gaat vloeien is er reden tot zorg. Omarm dit gevoel gerust, je kindje is aan het groeien