Trouwen: mee eten/drinken

Discussie in 'De lounge' gestart door Monique1985, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    #1 Monique1985, 30 mrt 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mrt 2015
    Wij hebben de fotograaf de hele dag iemand die voor ons filmt de hele dag en de band .. Van zelf sprekend eten de fotograaf en de gene die filmt gewoon mee ook drinken natuurlijk ..
    Maar de band leden drinken natuurlijk mee (zijn er nog niet tijdens het eten ) nu vraag ik m'n af wat wijsheid is.. Voor hun ook onbeperkt eten/drinken tijdens het feest is 24,95 per persoon .. Of hun niet op de lijst te zetten en daarna gewoon het aantal drankjes afrekenen .. Ik denk dat ze namelijk niet zoveel drinken als de gasten ?? Wat ik wijsheid ? Of op welke manier zou ik goedkoper uit zijn ... Trouwen is al een duur grapje haha elk euro wat minder kan 😉 maar wil daar zeker niet op bezuinigen .. De hele avond zijn de gasten voorzien van drinken en hapjes .. Aan het einde is er zelfs een mogelijkheid voor een zakje patat en/of broodje kroket .. Eten drinken genoeg dus ...
    Maar wat is wijsheid

2. littleway

littleway Actief lid

16 okt 2014
    120
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoeveel uur treed de band op? Ik zou ze gewoon bijv. 3 uur optreden 3 consumptie bonnen geven. Elk uur een drankje. Waarschijnlijk zullen ze tijdens het optreden water drinken uit flesjes.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou idd ook consumpties afspreken, BV 3-4 consumpties inderdaad. Eventueel ook een bitterbal. Maar €24,95 is wel veel voor die paar uurtjes.

4. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Ze tellen echt niet alle personen na hoor. Of het er nou 100 zijn zonder band of 106 met band valt niemand op. Tenzij je een fanfare van 30 man laat komen ;)

5. Blupp

Blupp Lid

19 mrt 2015
    49
    0
    0
    Ik ben vorig jaar getrouwd en heb bij de locatie aangegeven dat de fotograaf ook tijdens het eten aanwezig zou zijn en daar iets voor te regelen was. Zij rekende 25 euro voor hem, zodat hij een daghap kon krijgen en over de dag gewoon drinken.
    DJ's heb ik niet meegerekend bij de avondgasten. Die kregen gewoon drinken en de hapjes gingen ook langs hun.

6. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    +1

Overigens hadden wij wel een band van 30 man, maar die zaten bij ons maar 2 uurtjes te spelen. Ik zou daar zeker niets voor gaan rekenen als ik jou verhaal zo lees. Gewoon mee laten gaan in het totaal pakket. Er zijn altijd een aantal tantes die op een spaatje leven....dat compenseert de boel zou ik zeggen ;)

7. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Daar heb ik toen niet eens aan gedacht! Ik heb alleen het aantal gasten doorgegeven, de band beschouwde ik niet als gast... ;)

Wij hadden een band van 3 personen, die zou ik niet doorgeven als gasten. Er kan altijd iemand ziek zijn of niet kunnen komen. Het komt niet zo nauwkeurig als het alleen om drinken/hapjes gaat, zolang het maar niet om het diner gaat!

8. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Bij ons hoefde je de cameraman/fotograaf/band niet mee te tellen.

Maar 3 consumpties voor een avond optreden vind ik eerlijk gezegd wel erg karig..

9. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    De band zelf is er al om 19:00 uur feest begint om20:00 tot 24:00 uur ..
    Denk dat ik het gewoon zo laat en xie het wel aan het einde van het feest..
    Ja 24,95 pp is wel duur maar zit onbeperkt drinken bij en luxe hapjes zoals zalm bijvoorbeeld en saté stokjes en nog meer van die gekkigheid 😊 vandaar deze prijs .. Onze band komt dacht ik met 8 man..

10. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    idd!

Deel Deze Pagina