ik ben dus al met 7 weken bijna 8 weken 9 dagen opgenomen in het ziekenhuis ik was door het spugen totaal uitgeroogd. ben nu sinds zaterdag weer thuis en moet zeggen dat ik me nogniet echt lekker voel. ik ben nog erg wankel alles kost onwijs veel energie. ben al vol na een kop thee maar ben wel blij dat ik het nu redelijk binnen kan houden. spuug nu max 3 keer op een dag. heeft iemand dit nog meer gehad en hoe snel er n ben je weer opgeknapt of is het o gebleven
Jeetje wat vervelend zeg! hopelijk voel je je binnenkort beter zodat je in ieder geval kan genieten van je zw-schap. Ikzelf heb er geen last van, maar een vriendin van me heeft precies hetzelfde gehad, zij is nu 8 maanden en heeft nog steeds die misselijk (maar niet meer overgeven) dat overgeven is een paar weken na de ziekenhuis opname gestopt, ze heeft volgens mij nu pillen tegen de misselijkheid.
Ik was zeer misselijk net als jij.. Ik krijg zetpillen tegen en daarna pillen. dat hielp echt bij me. vraag naar je arts.. groetjes en beterschap!
ik ben met 7 weken 3 dagen opgenomen in het zh ivm uitdroging. Maar het opknappen duurde bij mij 2 maanden later, ik was echt heel erg moe en moest alleen maar slapen. Dus als ik jou was, dan zou ik per dag in de middag 1 of 2 uurtjes slapen. Het is echt niet te doen, he.En als je naar buiten gaat, moet je crackers of biscuits in je tas doen, als je misselijk bent, dan kan je er gelijk een opeten. Maar bij mij is het overgeven nog niet over, ik moet nog in de ochtend overgeven, voordat ik ga ontbijten. Ik heb ook zetpillen gekregen. Je moet je geen zorgen maken, het gaat wel over, maar wanneer het hangt van je lichaam af. Succes met opknappen en beterschap! Groetjes Nazli
ik heb ook bij 7 weken in het ziekenhuis gelegen voor 2 weken lang en bij mij is het nog niet over het is niet meer zo erg als eerst. maar meestal is het of bij 12 of bij 16 weken over
pfff nee het is echt niet normaal ja ik doe ook in de middag zeker nog middag dutjes. ik hoop toch wel dat ik met 12 weken er voor het grote gedeelte van af ben maar ja we moeten het afwachten maar leuk is anders.
Heb hetzelfde gehad, ook een week opgenomen met ongeveer 7 weken. Helaas moest ik daarna nog 2 keer een week terug, de laatste keer was met 16 weken. Daarna werd het rap minder en met 24 weken was het helemaal over met het spugen. Ik had ook dat ik heel slap was en dat alles heel veel energie kostte, tja dat loopt een beetje samen met de misselijkheid helaas. Het hielp bij mij wel om er gewoon aan toe te geven en veel te slapen en te rusten. Ik heb uiteindelijk met de hulp van de fysio gewerkt aan mijn conditie zodat ik wel weer genoeg kracht en uithoudingsvermogen had om aan de bevalling te beginnen. Verder is het echt uitproberen wat wel en niet binnen blijft, dat is heel persoonlijk. Kijk een beetje waar je nu nog trek in hebt en probeer dat te eten, ook al is het nog zo raar Succes! Groetjes Rosa
ze hebben mij wonderbaarlijk genoeg niet op willen nemen omdat ik nog steeds kon plassen. Maar ik at amper en spuugde bijna alles weer uit. Het herstel duurde lang doordat je nog steeds weinig eet en ook weer echt van het nul punt af moet komen. Ik heb vanaf week 6 tot 12 alleen maar op bed gelegen. Daarna kon ik langzaam weer de boel op gaan pakken al bleef ik wel erg moe en misselijk. Met 17 weken ben ik mijn werk gaan hervatten op therapeutische basis en met 21 weken ben ik weer beter gemeld. Nu gaat het prima met me. Sterkte, ook voor jou gaat de zon weer schijnen. Het klinkt nog zover weg maar als je er eenmaal door bent,.....