opgezette maag? en misselijkheid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mbijs, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mbijs

    mbijs Actief lid

    21 jun 2007
    268
    0
    0
    Onderwijs
    Limburg
    Hoi,
    Ik ben dan eindelijk zwanger....jippie! NU 6 1/2 week en begin erg veel last te krijgen van; misselijkheid (met vlagen de hele dag door), zeurderig gevoel in mijn buik, luchtjes (vooral van eten bah!) en van mijn maag. Na de lunch en vooral na het avond eten lijkt het alsof mijn maag naar boven wordt gedrukt tegen mijn borsten aan (alsof die weggedrukt wordt door de baarmoeder), is dit mogelijk? En zijn er meer mensen die deze symptomen hebben?
    Heel veel succes allemaal met het zwanger zijn of het zwanger raken! ;)
     
  2. mimi1981

    mimi1981 Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Dat over maag naar boven duwen heb ik niet. Ik heb nog wel zurende steekjes af en toe in de schaamstreek. Misselijk de halve dag door. Sinds vandaag hoofdpijn maar kan ook zijn omdat ik slecht drink.
     
  3. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    het gevoel dat jij beschrijft had ik et terence tis echt een akkelig gevoel.
    want elke keer na het eten vraag ej ej af of het gevoel weer tevoorschijn zult komen,.

    Tis echt raar gevoel ja klopt alsof het naar boven gedrukt wordt door iets.
    ik voelde me heel eraar hierbij en bjna alsof ik geen adem meer kon halen.
    als ik me uit ging rekken viel het weer mee maar ja met vooruit duwende borsten lijkt ook raar he met lopen.

    Nu heb ik dat niet,nog niet,hopelijk blijft het deze x ook weg. :(

    gr loesmari
     
  4. mbijs

    mbijs Actief lid

    21 jun 2007
    268
    0
    0
    Onderwijs
    Limburg
    Klopt ja, en als je dan je borst vooruit drukt gaat het een stuk beter...maar dat staat inderdaad een beetje vreemd;) Hoop dat het overgaat
     

Deel Deze Pagina