Hoi Meiden, Ik zit nu al zo'n 4 weken te wachten op een mk, met 9 weken hoorde we dat ons vlindertje niet meer leeft.. (ben nu bijna 13 weken zwanger) Nu heb ik gister bloedverlies gehad, maar minimaal.. Dat is eigenlijk ook gelijk weer opgehouden. Ik had geen buikpijn, niks. Vandaag zit ik nog thuis, ben zo bang dat het doorzet terwijl ik op mijn werk zit. Maar er is nog niks gebeurt.. Rommelt wel een beetje in mijn buik, maar dat is alles. Ik wil morgen weer gaan werken (dit voelt een beetje als spijbelen) Maar heeft iemand hier ervaring mee, en houdt deze bloeding nu in dat de mk is begonnen? Alvast bedankt Liefs Devana
hey meid jeetje zeg... tis al zo erg dat je kindje niet meer leeft en dan moet je ook nog zo lang wachten.. gaan ze je niet helpen met pillen of currettage? ik zou anders nog maar eens de gyn of dokter bellen... zo kun je ook niet verder. sterkte meid
Hoi Devana, Ik zat in precies dezelfde situatie als jij. Maar ik kwam er met 10 weken achter dat het al een paar weken eerder was gestopt met groeien. Bij mij begon het rond week 12 met licht bloedverlies. En precies een week later begon de miskraam echt. Die dag steeds meer bloedverlies en krampen. Uiteindelijk ongeveer 2 uur stolsels verloren en daarna werd het wat rustiger. Die week ervoor (toen ik nog licht bloedverlies had) ben ik gewoon gaan werken. Op de dag van de miskraam zelf heb ik 's morgens nog gewerkt. Je merkt het wel als het goed op gang komt. Volgens mij komt het meestal langzaam op gang. Heel veel sterkte ermee!
Hoi Caruli, Bedankt voor je reaktie. Ik wil eigenlijk niet gecurreteerd worden, en ze hebben me ook aangeraden om het af te wachten. Volgens de vk kan het geen kwaad dat het er al zolang zit.. Zou wel fijn zijn om verder te kunnen gaan, en om weer te proberen zwanger te raken. Ik kan wel kiezen voor die pillen of een curretage, maar daar ben ik zelf een beetje op tegen.. Ben zo bang voor verklevingen oid... Dus ik hoop zo dat het nu doorzet, hoe naar het ook is. @Ilse Bedankt, vind het fijn te horen dat het nog wel even kan duren. Ga ik morgen weer gewoon werken.. Dit voelt net als spijbelen Liefs Devana
Hoi, Ik heb ook gewacht dat het vanzelf kwam maar na 13 weken was ik het wel zat en heb ik een curretage laten doen. Wat me is meegevallen. Gelukkig kunnen we nu eindelijk weer verder. Ik snap wat je bedoelt met dat je het vanzelf wil laten komen dat wou ik ook maar mijn geduld raakte op. En kom het niet meer aan om met een leeg zakje in me buik te lopen. Ik had namelijk een windei. In iedergeval heel veel sterkte en naar je eigen gevoel luisteren.