Ik wilde zo graag deze maand beginnen met tempen, maar nou vergeet ik t gewoon steeds. Ik heb het nu op mn nachtkastje liggen, dan vergeet ik het tenminste niet! morgen is mijn 4e cyclusdag, heeft dat nog zin? Heb er wel eentje met 1 cijfer achter de komma, is dit voldoende? Dankjullie wel alvast!
Dit is voldoende. Ik zou zoiezo een app downloaden waar je het gelijk in kan noteren. Temperatuur als je langer dan 5 uur hebt geslapen en het liefst elke dag rond dezelfde tijd, dus ook in het weekend je wekker zetten! Je kunt nu gewoon beginnen. op cyclusdag 4 is dat nog geen ramp Succes!
De app van FertilityFriend is heel handig. Hij is alleen wel in het Engels. Staat ook heel veel info in over hoe je het allemaal moet invullen. Succes!
Ik heb "mijn kalender", ook erg fijn. Die geeft ook meteen je menstruatie en vruchtbare dagen aan, je kan ovulatiesten en symptomen e.d. op invullen, prima!
Ik gebruik ook fertility friend, die sturen ooj mails met dingen waar je op kan letten in de cyclus dus erg leerzaam. Bij hun is de minimale slaap ook 3 uur, gelukkig want ik slaap nooit 5 uur achtereen. Ik moest ook even wennen aan het temperaturen, maar het komt wel. Opzich is dag 4 niet echt te laat. Je hebt nog genoeg metingen voor de eisprong om iets te zien. Als het straks gewend is heb je vanzelf de volgende cuclys vanaf de eerste dag mocht het niet raak zijn. Succes!
Dank jullie wel! Ik had FF er al eens opgezet maar krijg de andere gegevens niet weg, althans ben even aant kijken hoe het moet en waar ik mijn temperatuur in kan zetten. Ben vanmorgen begonnen. Half 7 gaat elke dag mijn wekker dus dan temp ik gelijk. Ik ga eens even uitzoeken hoe de app werkt, dank jullie wel!
Ik krijg alle oude gegevens op de een of andere manier niet weg.. Geeft FF aan wanneer je eisprong was of moet je dit zelf zien?
Ik gebruikte ook ff. En wel op het zelfde tijdstip elke dag. Die je dat niet dan kan hij niet goed een duidelijke lijn geven.
Thanks! Ik heb het nu ingesteld. Ga het eke dag doen als ik wakker word, en t weekend zal ik mn wekker zetten. Ben benieuwd
Hij zeg zelf de lijn voor je eisprong er in zodra hij hem detecteert! Dus eerste deel van de cyclus niet en zodra je temperatuur stijgt zet hij zelf het kruis