Zachte schoentjes/slofjes met antislip?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gentle, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Mijn dochter staat nu en loop achter haar karretje, maar de schoentjes die ik vandaag heb gezien (was even kijken wat voor merken ze hier in het dorp hebben) waren erg stug, dus dat vind ik meer voor buiten. Ze hadden wel die Shoesme Babyproof, maar kunnen die ook straks voor buiten? Want ik vind ze als slofjes voor binnen wel duur.

Ik zoek eigenlijk gewoon slofjes waar echt goed (rubber) antislip onder zit. Op haar sloffen valt ze soms, en blote voeten is ook niet altijd warm genoeg. Mijn man zei al, we hoeven haar ook niet per sé te stimuleren met antislip slofjes, maar ik vind het wel een beetje sneu als ze steeds uitglijd.

Ik heb al bij Aapies, Oxxy's, Zootjes gekeken, maar die zien er allemaal nog best glad uit (nubuk of leer ofzo). Ik zoek eigenlijk echt iets met een zooltje zoals bij die Shoesme schoentjes, maar dan niet zo duur. Het is namelijk maar voor binnen tot de tijd dat ze misschien wat beter kan staan/lopen en niet meer zo uitglijd!

Iemand de ultieme tip?

2. foetbal

foetbal Actief lid

20 feb 2008
    209
    0
    0
    Paar dagen terug was er ook een topic over, werden wel wat suggesties gedaan.

Ik heb vorige week brakkies voor m'n zoon gekocht. Waren 40 euro, vond ik ook wel weer even genoeg.
    Hij loopt ook nog niet echt, wel langs de tafel maar niet los.
    Met deze schoentjes heeft 'ie net wat meer stevigheid op de gladde vloer.
    Doordat het een billenschuiver is slijt alles megasnel, wilde dus ook niet te dure schoenen kopen, maar wel iets goeds. Ivm hele gladde vloer (en de kou van de afgelopen weken) moet er gewoon iets aan z'n pootjes.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben laminaat en onze dochter glijdt echt niet uit met leren slofjes.

4. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Hier hetzelfde als bij jou dochtertje.
    Ze loopt ook achter haar auto. Wij hebben donderdag schoentjes gekocht via www.opkleinevoet.nl Erg leuke site waar je veel verschillende schoentjes hebt. We hebben ze vandaag al binnen gekregen. Ziet er erg mooi uit, goede kwaliteit. Ze hebben er harde en zachte zolen, wij hebben de zachte gekozen. Het is leer aan de onderkant, maar daar glijdt ze hier echt niet mee uit. Wij hebben hout, vloerbedekking en tegels.

Succes!

5. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    oxxy heeft buiten slofjes ook schoentjes met heel flexibel rubberen zool. Zit ook een klein voetbedje in. Net zo flexibel als de slofjes, maar dan met een zooltje

6. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
  7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
  8. mamadieneke

mamadieneke Actief lid

6 jun 2009
    205
    0
    0
    mama
    zuid-holland
    Hoi,

Wij hebben ze gekocht bij prenatal, 5,99 euro!
    Zit onder de hele zool rubber (superdun)
    en hij glijt er echt niet meer mee uit,
    Heel fijn om te zien, want die leren slofjes werden echt glad.
    Succes!

9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    He bedankt! Ik ga meteen even rondzoeken op jullie websites. Geen idee waar hier een Prenatal in de buurt zit, maar ook nog wel een optie! Bedankt hoor!!!

10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hmm, heb overal gekeken, maar ze zijn allemaal nog te groot... Mijn dochter heeft nu voetjes van 9 cm, dus met 1 cm erbij zit ze op 10 cm. De loopschoentjes beginnen vanaf 11 of 12 cm... Maakt dat veel uit? Omdat er geen veters aan zitten ben ik bang dat ze dan snel uitfloepen?? Die Oxxy loopschoentjes vind ik wel wat, maar die zijn dus te groot...

Ga nu nog ff bij Prenatal kijken. Voor die prijs kan ik het mooi proberen!

11. anira

anira Actief lid

23 nov 2008
    191
    0
    0
    Justin heeft 3 paar slofsokken.
    Dat zijn dikke sokken met een goede antislip er onder. Daarmee kan hij prima langs de tafel ed lopen. Zijn ook niet zo duur, 7 euro per paar heb ik betaald geloof ik. Gekocht bij h en m en bij een kinderschoenen winkel.

12. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0
    Hoi,

Wij hadden ook dat probleem met die kleine voetjes. Ik heb toen hier mij slofjes besteld,
    http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/babuchas/ Je kan dan zelf doorgeven hoe groot je de slofjes wilt hebben en zij maakt ze dan op maat voor je, zit geen antislip onder maar ze glijdt er echt niet mee uit als ze staat of kruipt, dus misschien is dat een idee?

Gr Naantje

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Boumy slofjes zijn altijd erg goed en heel geschikt bij de eerste stapjes. Maar zijn niet geschikt om mee buiten te lopen. Maar schoentjes voor als ze net de eerste stapjes zetten zijn eigelijk nooit geschikt om mee buiten te lopen, omdat het nog een dunne zachte zool moet zijn voor de ontwikkeling van het goed gaan staan en stappen. Pas als ze echt goed los gaan lopen zijn goede schoenen met rubberen zooltjes geschikt.

14. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Voor buiten hoeft ook niet per sé hoor. Maar ze glijdt zo uit op haar sokjes... Vandaar dat ik iets zoek met antislip. Ik ga binnenkort naar Zwolle of Almere om even bij de Prenatal of H&M te kijken. Bedankt!!

15. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Boumy heeft ook outdoors. Die zijn perfect voor buiten én binnen. Die heb ik gekocht toen ik hetzelfde probleem had bij mn dochter. Of natuurlijk blote voetjes binnen.

16. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Die an Iwana zijn wel handig!

17. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Zijn idd heel fijn, heb ze voor mijn meisje ook! :)

18. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb het weekend van die zgn "klomslofjes" (geloof dat ze zo heten) gekocht bij de schoenmaker. Een leren slofje met een ruwe leren zool. Glijdt niet weg op laminaat. Kostte nog geen tientje. Zal even kijken of ik een plaatje er van kan vinden.

Deze zijn het:

http://www.agribel.nl/Images/Produkten/Klompen/klompsok.jpg

19. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Toen ik dit las, dacht ik Yayy!!! Maar ze hebben ze dus vanaf 12,5 cm binnenmaat :x Julia's voetjes zijn nu (net gemeten) 10 cm, dus die zijn nog te groot..

Ik ga denk ik toch iets van leren slofjes proberen zoals die van de Kruidvat. Kunnen we altijd proberen of dat stroef genoeg is!

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    #20 Zomerbries, 17 mei 2010
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
    Lucas heeft Baby Paws.. in t rood, lekker stoer! Ideaal voor in de loopstoel en anti slip want de zool is niet glad.
    27 euro per stel maar ze gaan super makkelijk aan en ze zitten heel erg comfortabel voor de kleine.
    Dus misschien ook wat voor jou!!
    Lucas doet een half jaar per stel qua maat.
    je kunt ze online bestellen en worden zeer snel in een envelop opgestuurd!

Baby Paws - babyslofjes - Baby-Slofje.nl

Deel Deze Pagina