Met 4 maanden. Met 2 maanden paste hij niet meer in de wagenbak, daarna even met de maxicosi vervoert en met 4 maanden in de wandelwagen die wel bijna helemaal plat kan.
Oke zo snel haha. Heb een Quinny Buzz gekocht daarin kunnen ze ook een beetje liggen ga er morgen om. Maar hij past nog goed in de bak das nu wel lekker met de kou dus hou m daar nog poosje in. Was zomaar benieuwd. Maar is wel snel voor mijn idee...het lijkt ook wel of ze die bakken steeds kleiner maken, ken meer baby's die idd al bij 3 maanden niet meer in de bak pasten...
nog steeds in de bak maar mevrouw wil steeds vaker zitten dus komende week zullen we de wandelwageninzet maar eens proberen. Maar heb het idee dat ze daar nog in verzuipt.
Ons zoontje is nu 5 1/2 maand en is er bijna uitgegroeid. Ik gebruik hem dus nog steeds, maar ik denk dat ik over een week of 2 de bak wel aan de kant doe. Dan wil ik het nog even met de maxi cosi doen op de wagen en daarna pas de wandelwagen ervan maken.
Hier met 10 maanden en toen hadden ze er wel genoeg van en werd het toch wel krapjes ! En vonden ze zitten in de wandelwagen toch leuker dan liggen !
Hier met 4 maanden, maar toen pastte hij er ook echt niet meer in. Alleen nog met zijn beetjes opgetrokken, maar dat was ook niet echt een succes.
Met 6 maanden. De wandelwagen kan ook plat, dus hij slaapt er ook nog heerlijk in. Vond het nu ook wel belangrijk dat hij lekker om zich heen kon gaan kijken. Voordeel van onze wagen is dat hij ook in de wandelwagen naar ons toe kijkt dus goed contact met hem hebt, erg gezellig.
hier met 4,5 maand. hij pastte er echt niet meer in. het wandelgedeelte hadden we overigens wel op de ligstand. groetjes, Miranda
Nana ligt nog lekker in de bak, ben benieuwd voor hoe lang nog, het word nu al wat krapper, maar wil haar er wel zo lang mogelijk in houden.
met 2 maand al hij paste niet meer in de bak en de maxicosi heeft geen zonnescherm enz dus dat vond ik te koud nu hebben we wel een wandelwagen inzet die helemaal plat kan
Hier ligt ze er nog lekker in... maar denk niet dat het nog lang gaat duren voor we ook over moeten naar wat anders.
Vandaag zagen ook wij dat de wagenbak toch wel wat krapjes begint te worden... Ze heeft nog wel wat ruimte bij haar hoofdje dus gelukkig kan het nog net en blijft ze er nog wel een maandje in denk ik!
Mijn jongste lig nog lekker in de wagenbak maar hij wordt wel al te klein en hij is zo small. We hebben een duowagen naast elkaar van koelstra. Bij ons kan de wandelwagen ook helemaal plat maar vind dr nog zo jong/klein om dr nu al over te zetten dus ik probeer zo lang mogelijk te rekken..