Alles kan, gebeurt wel vaker dat je gewoon ongi word terwijl je zwanger bent. Even afwachten maar, had je een rare menstruatie? Esther
tja je banner geeft aan dag 11 van je nieuwe cyclus dus als het idd zo is dat je toch in verwachting zou zijn ondanks je ongesteldheid zou je nu gewoon een zwangerschapstest kunnen doen die je uitsluitsel moet geven, want dan zou je nu een week of 5-6 in verwachting zijn.. dus kom op meid kwel je niet zo en gooi er een test tegenaan dan weet je het zeker... succes
het kan inderdaad wel. een vriendin van mij had dat ook. die had eerst niet door dat ze zwanger was, want ze werd de eerste 2 maanden nog gewoon ongesteld. succes met testen ik zal voor je duimen. liefs san.
Was je ook heel erg ongesteld? Dat was ik ook altijd en ik heb 4 dagen voor mijn NOD positief getest, dus nu denk ik, misschien was ik al zwanger en ben ik gewoon nog een keertje ongesteld geweest, maar ik heb het altijd heel heftig met veel bloed enzo.... Kan je dan alsnog zwanger zijn en er een maand later achter komen???? Groejtes Safian
Kan zeker had ik bij mijn zoon ook. Ik kwam er daardoor pas na 7 weken achter. Succes meis, ik ben erg benieuwd.Ik ga voor je duimen. Liefs, mussie
Nee, alles was gewoon. Daarom had ik het niet in de gaten. Ik kwam er pas achter toen ik s'morgens erg misselijk was.
heel apart, ik twijfel ook een beetje of dat nu bij mij het geval is, omdat ik 5 dagen voor mijn nod had getest omdat ik misselijk was, lijkt me allemaal erg vroeg..........
Ik heb gister een test gekocht van het eigen merk van Dirkx drogist. Negatief getest. ZOu het kunnen dat ik wel zwanger ben maar deze het niet aangeeft
of je moet gewoon weer ff wachten op je volgende nod dag... of over een paar dagen weer testen met een ander merk. het hcg verhoogd in je lichaam per 3 dgn... dus kan je dan nog een keer testen.. of je test het 19 dgn na de onveilige geslachtsgemeenschap... maar als er dan nog neg uitkomt zou ik ff naar je huisarts gaan als ik jou was... Daar moet ik ook heen omdat ik nog steeds over tijd ben en 2 neg testen heb gehad.. kus caroline