Bij mijn MA had de gyn graag dat ik een cyclus wachtte voor we terug probeerden, al was dit natuurlijk geen terugplaatsing. Maar ik zou me er toch op,voorbereiden dat je een cyclus moet wachten.
Lieve TS, sorry voor de vervuiling in dit topic. Vanuit mijn kant in ieder geval een daad om voor je op te komen, want ik vind het verschrikkelijk wat je moet doorstaan en ik vind dat je al je angst voor een dreigende miskraam mag uiten. Helaas is het ook echt een miskraam geworden en dat gun ik niemand. De emotionele en soms lichamelijke pijn is heftig. Ik heb helaas geen antwoord op je vraag omdat ik niet in de medische molen zit, maar ik mocht in ieder geval direct weer zwanger worden na mijn miskraam. Ik hoop dat jij dat ook weer mag wanneer je er emotioneel klaar voor bent!
Waarschijnlijk wel omdat het een vroege miskraam betreft. Toen ik bij 10 weken een missend abortion had moest ik minimaal 1 cyclus afwachten, helaas werden dit er 6 doordat er vocht in Mn baarmoeder zat en toen ik de vorige cyclus een vroege miskraam had mocht ik meteen door.