Hier ook afgelopen week met zijn allen, er heerst idd buikgriep. Eerste paar dagen was ik ook misselijk, en daarna begonnen mijn darmen.
Nou de oorzaak is gevonden ik blijk toch zwanger te zijn maar hoe en wat?????? Ik weet niet eens hoe lang. Ik zwanger ben
Jeej da's schrikken.. Hoop dat je na de schrik blij kunt zijn met dit zeer onverwachtse cadeautje.. Enne idd ff cb digitaal halen..
nou we waren wel bezig hoor maar we hebben deze maand rond mijn ei geen sex gehad dus daardoor is het echt even van huh hoe kan dat nou. Maar we zijn er echt heel erg blij mee hoor. ja een digitale is inderdaad een hele goede ga ik gelijk even doen
Nou dan bij deze een dikke gefeliciteerd!!! Zag idd wel een * staan in je onderschrift dus vermoedde al wel dat het meer als welkom was.. Geniet er van!!!
ik heb het ook maanden gehad.... totdat mn zusje zei dat zij het ook had en het overging nadat de dokter haar een andere pil had voorgeschreven.... ik ben ook overgegaan op een andere en weg misselijkheid!
Die was op hier in het dorp dus weet ik nog net niks haha Ik heb normaal een cyclus van 29dagen op dag 29getest negatief dus had ik ongesteld moeten worden Nu dus op dag 41 een positieve test Ik heb 9 dagen geleden voor het laatst sex gehad en daarvoor was het 4 okt (( ziek dus libido van een schuurspons)
jeej, gefeliciteerd!! is die ochtend misselijkheid gelukkig toch nog goed nieuws en geen griepje! geniet ervan!