Gefeliciteerd hoor Leuke verrassingen zijn dit. Ik wist bij onze derde ook niet dat ik zwanger was, had ook gewoon mijn menstruatie, tot ik voor iets anders op controle was bij de gyn Daarna werd ik ook stront ziek, maar dat is weer een ander verhaal Geniet ervan! Gr MB2005.
Gefeliciteerd Amfy Denk je even een buikgriepje oid gehad te hebben. Wonderlijk ook zo he? Ben je precies bezig als je het kindje wil verwekken, datums, temperaturen ed. En dan ben je er even niet mee bezig zou het eigenlijk niet kunnen en bam! zwanger Gefeliciteerd Liefs
Wauw wat een leuke verassing...zeker wanneer je het eigenlijks niet zo verwacht. Geniet van de roze wolk.
Amfy van harte gefeliciteerd met deze welkome verrassing, omdat topic anders begonnen is laten staan, nu toch verplaatst i.v.m de verrassende uitslag.
Wat bijzonder! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. (ik wou al een heel verhaal gaan doen dat ik ook heel vaak misselijk ben als ik net wakker word, alsof mijn maag moeite heeft om op gang te komen, ook als ik niet zwanger ben, maar dat hoeft dus niet meer, het mysterie van je ochtendmisselijkheid is opgelost )