Hoi dames, Ik wilde jullie vertellen dat ik afgelopen zondag een miskraam gehad heb. Als het goed is, was het vruchtje 7 weken oud. We hebben er heel veel verdriet van en moeten onszelf echt eventjes herpakken hoor, pffffft. Ik weet wel dat ik in het vervolg meteen een afspraak ter controle wil maken hoor en geen week meer wil afwachten als ik lichtroze afscheiding heb. Ik heb zelfs nu nog echt buikkrampen en veel bloedverlies.
Heel veel sterkte meid! Ik weet helaas precies hoe je je voelt! Het is ff wat verwerken idd! Doe het rustig aan.
Sterkte Kat! Hier precies hetzelfde...! Zondag een mk met 7 weken zwangerschap en nu nog veel krampen en veel bloedverlies! Als dit vrijdag ochtend nog zo is moet ik me vk bellen voor een echo om te kijken of idd alles wel weg is! Liefs
Bedankt voor alle lieve reacties. maandagavond kreeg ik een telefoontje van een (ver) famillielid om me te feliciteren met mijn zwangerschap. Het voelde rot om te vertellen dat ik de dag ervoor een miskraam heb gekregen en die persoon voelde zich erg lullig. Ik vond het wel zielig voor haar, ook nog. @mammaprincess: Ik moest deze week ook afwachten. Bloedde ik deze week nog, dan werd bij mij alles ook nog een keer nagekeken.
sterkte meid....hier ook een komende mk tenminste we hebben te horen gekregen dat het hartje niet klopt en ben nu aan het afwachten wat een ***situatie ...