Ik ben al vanaf Juli van de pil. Ben 2 x ongi geweest eerste keer 54, tweede keer 50 dagen. Inmiddels zit ik alweer op dag 84 en ben al ruim een half jaar gestopt nu. Ik wil eigenlijk naar de dokter. Heb ook regelmatig steken in m'n buik en voelt raar. Maar dit klinkt heel kinderachtig maar ben een beetje bang om te gaan. Dus vroeg me af, wie is er met een lange onregelmatige cyclus naar de huisarts geweest en wat heeft hij/zij eraan gedaan, of wat moest jij doen? Hoop dat ik me zo wat meer kan voorbereiden om toch te bellen voor een afspraak.
hey dees83, ik ben eind juni gestopt met de pil en ben nu 2 keer ongesteld geweest, een keer na 28 dagen bij de andere keer ben ik na 110 dagen nar de HA geweest. Die heeft me provera voorgeschreven, ik ben daar ongesteld van geworden. Nu moet ik afwachten duurt het langer dan 2 maanden, dan wordt ik door gestuurd naar de gyn. Heb jij ook zo'n last van moeheid, stemmingswisselingen,krampen in de liezen en onderrug enzo? Succes ermee! gewoon naar de HA gaan! groet willemijn
Wanneer je een cyclus hebt die langer dan 35 dagen is wordt het in de vruchtbaarheid (fertiliteit) gezien als een afwijkende cyclus en is dus reden om naar een ha te gaan! Succes meid!
Hoop voor je dat je ook weer snel ongesteld wordt. Ik heb op zich geen stemmingswisselingen wel af en toe krampen in m'n liezen, zere borsten veel hoofdpijn en inderdaad af en toe wel erg moe. Nog klein vraagje, dat medicijn provera, zijn dat tabletten of capsules? Ik kan namelijk geen capsules slikken.
Na het stoppen met de pil kreeg ik uiteraard een onttrekkingsbloeding, maar daarna werd ik niet uit mezelf ongi. Ik ben toen naar de HA gegaan en heb Primolut gekregen (tabletjes). Die moest ik 10 dagen slikken en daardoor werd de ongi opgewekt. Succes meid! Ik zou gewoon een keer bellen hoor! Liefs Sharon
Sharon, zie dat je daarna nog steeds lange cyclussen hebt. Weet jij van jezelf of je wel of geen eisprong hebt?(ovutest, tempen?)