al dagen ongipijn....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cindy, 17 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy

    Cindy Lid

    18 jul 2005
    41
    0
    0
    Ik heb al een aantal dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden, zere rug, buikpijn en pijn aan de zijkant van mijn borsten.
    Normaal heb ik alleen buikpijn en rugpijn op de dag dat ik ongsteld moet worden vreemd toch???
    Heb niet het gevoel dat ik zwanger ben, maar aan de kant heb ik natuurlijk ook geen idee hoe dat voelt natuurlijk! ;)

    Liefs
     
  2. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Misschien een testje doen?
     
  3. Cindy

    Cindy Lid

    18 jul 2005
    41
    0
    0
    Ja testen is zeker een optie maar ik wil nog even wachten omdat ik nog al een onregelmatige cyclus heb.
    Maar ik ga er maar vanuit dat het niets word dan is de teleurstelling minder groot hoop ik.
     
  4. bengel

    bengel Niet meer actief

    hmm zucht, ik ben nu 13 dagen overtijd, en heb nu al 5 dagen ongipijnen..maar wordt t maar niet...k zal blij zijn als ik het ben....dit is ook niks
     
  5. Cindy

    Cindy Lid

    18 jul 2005
    41
    0
    0
    Vervelend zeg, heb je al getest? en heb je normaal een regelmatige cyclus of is dit de eerste keer dat je zo veel overtijd bent?
    Ik heb al een cyclus gehad van 27 dagen en 38 dagen en alles daar tussen dus! :(
    Ik hoop voor je dat de :evil: snel komen of dat je gewoon te vroeg hebt getest!!!

    X
     
  6. Quinnygirl

    Quinnygirl Actief lid

    21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Ik heb idd ook al een dag of 3 pijn in m'n onderrug... en maar niks te bekennen! Dus de HA vandaag maar es gebeld.
    Ik moet morgen testen en als ik zeker weet dat ik niet (of wel ;)) zwanger ben, dan gaan we actie ondernemen!
     
  7. bengel

    bengel Niet meer actief

    hoi ik heb al 2 keer negatief getest....
    mijn ma bij mij destijds ook kwam pas na 3!!! mnd erachter dat ze zwanger was!!!!, ik wil DUIDELIJKHEID..maar ja dat kan niet, moet maar afwachten..zucht
     
  8. VanessaR

    VanessaR Lid

    14 feb 2006
    13
    0
    0
    Brugge. België
    Knap dat je zoveel geduld hebt om te testen, ik zou zot komen van de zenuwen. keep us informed.
     
  9. Cindy

    Cindy Lid

    18 jul 2005
    41
    0
    0
    Hier ook nog steeds niks maar heb eigenlijk ook niet echt het gevoel meer dat ik ongesteld ga worden echt heel erg vreemd!!
    Heb nu eigenlijk nergens last van alleen van mijn borsten maar dat heb ik ook altijd als ik ongi moet worden.
    Wat is er toch aan de hand??
    word hier beetje onzeker van
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou je bent 2 dagen overtijd... ongi pijn kan betekenen ongi of zwangerschap... de enige manier om er achter te komen is toch te testen..

    groetjes
     
  11. Cindy

    Cindy Lid

    18 jul 2005
    41
    0
    0
    Ik moest vandaag werken en ben net pas thuis en de drogist is al dicht!! balen, maar her rare is dus dat ik eigenlijk sinds gisteren geen last meer heb van buikpijn.
    Maar ik ga er maar gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden, maar stiekem hoop ik dat het nu een keer raak is.
    X
     

Deel Deze Pagina