HCG + ovulatietest na miskraam incl foto

Discussie in 'Miskraam' gestart door annabel88, 28 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabel88

annabel88 Bekend lid

7 feb 2017
    548
    80
    28
    Dag dames,

wat denken jullie hiervan? De zwangerschapstest is niet zo'n ultra gevoelige, OVULATIEtest was gisteren een licht streepje en nu..

Zou er echt een eisprong komen, oftewel heb ik kans..?

Bijgevoegde bestanden:

2. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Spannend

3. annabel88

annabel88 Bekend lid

7 feb 2017
    548
    80
    28
    Haha ja dat kun je wel zeggen. Mijn grootste "probleem" is nu dat ik zaterdag flink ben doorgezakt (alcohol). Testen waren nog dik positief dus dacht het zal nog wel even duren.. sowieso stom natuurlijk maar nu baal ik echt als een stekker want zou die alcohol dit eitje al kunnen hebben aangetast?

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Je hebt 2 weken geleden een curettage gehad? Heb je daarna nog een witte zwangerschapstest gehad? Anders is het rest hcg van je miskraam ben ik bang..

5. Mikun

Mikun Bekend lid

25 aug 2015
    691
    382
    63
    Precies wat zonnetje zegt.
    Je zwangerschapstesten moeten helemaal negatief zijn voordat je je ovulatietest kan vertrouwen. Ik had precies hetzelfde vorige week. Zodra mijn zwangerschapstest negatief was, had ik een paar dagen later al mijn eisprong.

6. annabel88

annabel88 Bekend lid

7 feb 2017
    548
    80
    28
    geen witte hcg test gehad nee, wel witte ovulatietest gehad..? Jullie zeggen toch dat een eisprong onmogelijk is met nog hcg in je lijf? :(

Ik weet dat ik het op den duur vanzelf merk maar merk dat ik nu toch flink aan het stuiteren ben ;)

7. Lysje90

Lysje90 Actief lid

29 jan 2017
    156
    13
    18
    Hier ongeveer 2,5 week geleden miskraam gehad, week erna al een negatieve zwangerschapstest. Had hier meer gelezen dat je ervoor nog geen ovu test moet gaan doen. nu 1,5 week na de negatieve test een ovulatietest gedaan en die is positief. Kan dit nu dus wel vertrouwen dat het om mijn eisprong gaat en niet om rest hcg. (nu was ik ook niet ver hoor in de zwangerschap, 5-6 weken)

Hopelijk voor jou ook snel een negatieve hcg test!

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Je hebt 12 dagen geleden een mk gehad en 3 dagen geleden nog zeer dik positieve zwtesten zeg je.

Dan kan het hcg nooit in 3 dagen zo erg gezakt zijn dat er een eitje is gaan groeien en nu zal gaan springen.

Ik ben ook bang dat deze beide resultaten komen van rest hcg van je mk helaas.

Hopelijk zakt het hcg snel zodat je weer verder kunt.

9. annabel88

annabel88 Bekend lid

7 feb 2017
    548
    80
    28
    geen dikke test, hcg was vandaag zelfs duidelijker dan de afgelopen dagen maar ik heb inderdaad nog geen witte test gehad. Heb normaal gesproken een korte cyclus (vorige x raak was op dag 10/11) dus dacht wie weet....

Maar jullie reacties zijn vrij duidelijk dus ik blijf het gewoon afwachten! Ben er alsnog blij mee, beter nu duidelijk dan 2 weken lang hoop houden ;)

10. Mikun

Mikun Bekend lid

25 aug 2015
    691
    382
    63
    Bij mij heeft het 3 weken geduurt vanaf het moment dat ik nog knal testen hadden totdat ze negatief waren. Het kan helaas even wat tijd kosten :(

Deel Deze Pagina