Al dagenlang zeurende buikpijn; kom dan op met die duivels!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Druif, 30 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Jeetje meiden, wat spannend allemaal! Al heeft een van ons -aan de banner te zien- intussen positief getest. Goed zeg!

Bij mij zijn de krampen weer weg. Vreemd.

Ik heb deze week getempd en zou, in tegenstelling tot wat mijn banner zegt, vrijdag ongi moeten worden. Als er aan het eind van de week nog niets is gaan we zaterdag testen. En jullie?

2. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Spannend al deze berichten!
    Bij mij ook nog niets te bekennen...nog 4 dagen voor mijn NOD en al vanaf vrijdag menstruatie klachten terwijl ik die nooit zolang van te voren heb....pffff ga tig keer naar de toilet echt niet normaal ..

Als we er maar niet teveel op focussen en daarom onze menstruatie laten uitstellen.....

succes allemaal

3. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik ga pas na het weekend testen. Als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.

4. Fleur30

Fleur30 Actief lid

20 aug 2006
    100
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb me voorgenomen zaterdag (cd 33) een test te doen als ik nog niet ongi ben geworden.

Ik vraag me inderdaad ook weleens af of je doordat je er veel te erg mee bezig bent de menstruatie langer op zich laat wachten, zou dat kunnen? Ik ben ook echt heel erg, ik ga ook heel vaak naar het toilet, telkens wanneer ik denk dat ik iets voel dan ga ik weer kijken en ben ik blij als ik nog niks zie... In ieder geval fijn om te lezen dat ik niet de enige ben...

Groetjes,
    Fleur

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hier allemaal spannend dus meiden. nou bij mij dus ook. Tot nu toe heb ik elke maand allerlei symptomen en nu niks behalve boobiepijn. haha zou het dan een keer wel zo zijn. ach ja we zien het van de week wel. Ik merk wel aan mezelf dat ik er nu nauwelijks aan denk en eigenlijk er al vanuit ga dat de ongi gaat komen. maarja geen bloed is moed toch ;)

is pijn in je linkerbil ook een symptooom, want dan heb ik wel een symptoom haha

ik duim voor jullie meiden!

6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Nou Angel, ik duim ook heel hard voor jou, hoop echt dat t raak is.
    Het is nu zo ontzettend spannend aan t worden.

Liefs,
    Duveldraakje

7. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Leuk Fleur, allebei zaterdag testen. Ben benieuwd.

8. Niet meer actief

Hallo meiden!
    Nou, hier weer zo'n geval! Heb ook last van zeurderig gevoel in de onderbuik. Heb dit normaliter als ik net ongesteld ben, als het door gaat zetten. Nu nog geen spoor. Alleen is wel mijn temp vanmorgen omlaag gegaan, kan een teken zijn dat ik morgen ongi word. Bah, ik word gek van het afwachten!
    Mijn cyclus is ook best onregelmatig 28-30-26-29-25-26-28-29
    En ik ben er achter gekomen dat ik ws erg vroeg ovuleer. op dag 10. Zijn er meer meiden met zo'n vroege eisprong?
    gr Carmen

9. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Hi Carmen..ik heb ook een vroege eisprong. de gyn heeft gezegd tussen de 8 en 12 dagen!
    Heb ook hetzelfde als jouw...echt menstruatie pijn maar moet pas (hopelijk) niet donderdag ongestled worden. Nu nog niets te bekennen..
    Ik vind het zoooo spannend......

10. Niet meer actief

waardeloos he?! Zou het niet gewoon zo zijn dat we gewoon te graag willen? Ik ben er zo erg mee bezig, ken iedere site op het internet, speel je lichaam niet gewoon truukjes met je? Zucht, neem me iedere dag weer voor om niet die forums op te gaan, maar vind het gewoon fijn om te lezen dat zoveel vrouwen in het zelfde schuitje zitten. lijkt jouw cyclus een beetje op de mijne, qua lengte? Ik temp. bij fertilityfriend.com, is echt een goeie site hoor.
    liefs Carmen

11. Niet meer actief

o. zie net dat jouw cyclus korter is. Ik heb maar het gemiddelde genomen.

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik had voor mn NOD ook veel last van ongi pijn en daarna ook een tijdje, en ik was dus zwanger. Dus het kan beide kanten op ;) Heel spannend voor jullie nu, succes met wachten en straks met testen.

13. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

nou volgens mij komt mijn :evil: ik heb zon weeig gevoel in mijn buik, en lichte hoofdpijn.

Ik bereid me alvast voor. nu hoop ik alleen dat ik niet zoveel pijn heb als normaal. want dat is echt niet leuk........

mijn (o)(o) doen echt vet veel pijn. net alsof ik brandwonden erop heb . :cry:

14. Niet meer actief

mijn temp ging niet voor niets omlaag, kom net van de wc af en ik heb bruin bloed gespot. Zucht, mrgen dus ongi....verklaart dus die zeurende pijn. Weer een teleurstelling...

15. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    balen zeg! ik weet precies hoe je je voelt..dagen hoop gehad en dan is het toch negatief. Maar goed nu weet je wel waar je aan toe bent.

ik heb net ook iets stoms gedaan..dacht kan mij het schelen doe een test...heb vrijdag pas mijn NOD dus veeel te vroeg..test was negatief..ik baal nu ook ..;)#($*&#

16. Niet meer actief

:) haha, wat een actie! Had ik ook gedaan hoor! Hoezo desperate ;)
    Ik zal voor je duimen hoor!

17. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Ja hoezo desperate...hahah en e zelf voor de gek houden. En ik dacht echt dat ik het was..temp blijft hoog, geen bruin bloedverlies en ga maar door...

18. Niet meer actief

Maar je kunt toch nog steeds zwanger zijn?Ik dacht dat je pas vanaf je nod kon testen. Dus dan maak je nog kans....

19. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    tja..dat is waar ;) maar ik ga mezelf maar proberen niet gek te maken ..ahum. Constnat op deze site zitten maakt het er niet makkelijker op ;)

Ben je allang bezig met zwanger worden?

20. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Wat voor test heb je gedaan dan? Sommige kun je al 4 dagen voor je NOD doen...

Deel Deze Pagina