Hallo, Ik heb sinds 2 dagen hele kleine rode adertjes in het gezicht en dan een paar rondom mijn wangen zeg maar...... Weet iemand wat dit is, en of dit een symtoom kan zijn?
O nee he.. Als je verder kijkt dan je neus lang is dan begrijp je dat dit topic is verplaatst naar deze rubriek Dag prinses =D>
@ Muisje1981 Het zou een vorm van couperose kunnen zijn. Kleine rode adertjes in het gezicht. Meestal op de wangen. En misschien zou je een volgende keer wat normaler kunnen reageren als iemand iets goeds probeert te zeggen. . Dat houdt de sfeer wat leuker. Het komt op mij namelijk erg vreemd over. Kwebbel
Ik denk dat het een vorm van couperose is. En dan kan ik je meteen bang maken, als je dat eenmaal hebt, kom je er niet vanaf. Eventueel tijdens de bevalling met het persen kan het nog erger worden ook. Het enige wat je er na de tijd aan kunt doen is een goede make-up gebruiken of eventueel met laser de ergste adertjes dicht laten branden. Of het een symptoom is van zwanger zijn, kan ik me niet voorstellen. Groet van Kiki
Nou, naar je HA dan...gewapend met potje urine voor die sterke geur. Alles in 1x. Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt over alle kwalen. Elmo