Nu dit is de derde ronde, misschien moet ik nog even wennen aan het idee dat we er voor gaan, gestopt zijn met de pil. Wil ik zoooo graag de reactie van mijn moeder zien als ik vertel dat haar jongste dochter in verwachting is, terwijl ze daar alle hoop al hebben opgegeven haha Misschien kan ik er gewoon niet zo goed tegen dat ik moet wachten wachten.... Voel van alles, de eerste maand was ik gewoon al zwanger hahaha Maar voila daar komt de ongi. De tweede maand was ik nog rustig, maar nu.... Halelua!!! De hele dag al misselijk, ongi krampen, maar geen ongi. Gisteren dagen terug in de ochtend bloedverlies, heel lichtjes. Meteen weer ratelen, is het ovulatie bloed, innesteling?? Hahaa wordt gek ervan!!! Kan iemand de komende tien dagen sneller voorbij laten gaan? Of een luikje in mijn buik maken? Kan ik ergens testen kopen 10 dagen voor NOD haha HELP! Zo even mijn ei hier gedropt lol, zijn er nog meer gekken op de wachtbank??
Haha, je hebt gelijk Floor. Het is ook vreselijk allemaal!! Helaas zul je echt moeten wachten tot je nod want anders krijg je negatieve testen. Dat is ook frustrerend. Wel spannend elke maand hè?
Erg hé? Ik ging ook gewoon supervroeg naar bed omdat het dan maar gauw de volgende dag was... ohja en begon op 6 dagen voor mijn NOD al te testen... Maar dat wachten vond ik vreeeeeselijk!
Helaas moeten we allemaal door die vervelende wacht dagen heen Je kunt jezelf ook nog zo lekker gek maken!!! Hahahahaha Succes met wachten,maar 9dg voor nod is erg vroeg voor kwaaltjes tenzij je een vroege ovulatie hebt gehad. Ik zelf had voor mijn mk tijdens de eisprong ook bloedverlies,maar wel maar minimaal.
Ik had twee weken voor mijn nod al het vermoeden dat ik weleens zwanger kan zijn. Ik voelde(de) mij gewoon anders dan normaal. Nu 4 dagen overtijd en Kruidvat 2v5 geeft nu al drie keer positief aan. Maar met een heel licht streepje, dus wil het eerst nog met een andere test doen. Ben ik dinsdag nog niet ongesteld moet ik afspraak maken met mijn gyn.
Hey Floor, Nou meid ik zit in hetzelfde schuitje hahaha. Ik ben nu 4 dagen overtijd en nog steeds geen ongesteldheid. Ik voelde in die maanden ervoor ook van alles.. gekke symptomen oa in 1x een paar dagen geen koffie lusten, tussendoor bloedinkjes dus ik dacht yes.. en steeds viel het tegen. wel 3 maanden een cyclus gehad van precies 28 dagen en de laatste van 30 dagen. Dit is nu mijn 5e dag ervan uitgaan dat ik een cyclus heb van 28 dagen. Nu zijn mijn kenmerken, koud, snel moe en weinig energie. Een snel bloedende baarmoedermond (had ik ook met verwisselen van de pil een jaar geleden) en gevoelige borsten. Ik moet ook nog even wachten tot eind van deze week maar .. pff wordt er ook zo gek van en ben ook bang voor een teleurstelling.. spannend spannend spannend.. ik zal voor je duimen
Hier net z'n gek op het wachtbankje stuiter over de hele bank heen. Maar inderdaad moet je toch nog een week wachten dan kan je testen ook voor jou *duim*duim*duim*duim*
Orrenzo: je hebt nog niet getest? Wat knap! Net een klein stukje chocola op, maar nu kotsmisselijk en heel warm. Steeds warm koud... En erg snel moe. Dit is trouwens wel heel leuk om te lezen. Ik hoop het zo voor iedereen.
Hier zit er ook een op het wachtbankje!! En ik word er helemaal gek van... Vele pijntjes en kwaaltjes die ik nog nooit heb gehad, en dan zitten twijfelen of het toch wel of toch niet is Maar daarom is er zo'n geweldige forum, kan je lekker je ei kwijt, haha!! Succes met wachten! Ik mag tot dinsdag op het wachtbankje...(zucht)
Hahahha.. zo herkenbaar allemaal... Weet nu wel hoe je lichaam je voor de gek kan houden, na 13 maanden.. Pfff.. Ik hoop voor jullie allemaal uiteraard op goed nieuws, als al dat wachten voorbij is! Zelf net ongi geweest.. dus verwacht over een weekje pas m'n ovulatie.. Maare.. vind het nu al te lang duren.. Hahahahha.. Groetjes!
haha geweldig eigenlijk.. nou ja of niet. maar zo te lezen heeft iedereen idd vage klachten en twijfel of het wel of niet zo is.. Ik zit al een beetje zo van het moet nu raak zijn maar zoals mijn vriend ook zegt maak jezelf nou niet zo gek straks is het weer een teleurstelling.. maar hoe langer het duurt voordat je ongesteld zou worden hoe blijer hahaha. Aan KimHv: Nou volgens mij ben jij echt wel zwanger haha. Ook een vaag streepje houd in dat je zwanger bent. Staat vaak ook in de omschrijving en zeker als die test dat 3 x zegt.. dus ik durf je bijna al te feliciteren Ja dat ik nog niet getest heb is omdat mijn huisarts mij adviseerde om eind deze week pas te gaan testen. De vorige periodes voelde ik van alles.. en dacht Yes.. IK heb weet ik wat hoeveel zwangerschapstesten gekocht en telkens weer een teleurstelling.. Ik wil nu eerst even zeker weten of het wel zo is. Ik heb nu 3 periodes een cyclus gehad van op de kop af 28 dagen! Daarna 30 dagen. Ik had volgens de cyclus van 28 dagen dus 16 november ongesteld moeten worden en we zijn nu 21 november. Dus zou nu 4 a 5 dagen overtijd zijn. En uitgaande van een cyclus van 30 dagen dus 2 a 3 dagen overtijd. Maar goed soms kan een cyclus ook 32 of 33 dagen duren.. Dus dat is even de spanning en denk mischien moet ik nog maar even wachten voordat ik de test weer doe..... en net als iedereen dus wachten... en wachten... en nog eens wachten. hahahaha.. wel heel spannend zo...
Na 13 maanden???? had je voorheen wel een regelmatige cyclus? Of ben je net gestopt met de pil. Kan ook door ontpillen komen namenlijk dat je maanden van slag kan zijn.. pfff dat is idd echt balen... en zeker een zware teleurstelling
Haha ik zit nog maar in dag 8 van mn cyclus en ik wordt nu al helemaal gek! Komt waarschijnlijk ook omdat ik deze week vrij ben, volgende week kan ik aan het werk en dan vliegen de dagen denk ik wel weer voorbij, vooral omdat ik 3 weken een fulltime training heb
hahaha jij bent wel erg snel hihihi. maar ik geef toe.. heb ik ook gehad.. zo tegen mijn vriend van ja.. vanavond vroeg op bed... ivm puntje puntje puntje. dan een dag wachten en hup de volgende dag weer. hihihi. heb er nooit een tijdsschema bijgehouden behalve nu hahahahaha. maar na die vruchtbare week ga je wel op jezelf letten of er ook dingen veranderen in je lichaam.. dus ja.. voor jou geld idd nog heeel veeel geduld hihi.. ik nog een paar dagen..
Hier nog iemand die het wachten zat is..heb z'n goed gevoel en dan ineens denk nee joh doe normaal..ti's dan wel voor ons 3de maar moeten zolang wachten niet leuk meer..volgende week weer naar de gyn maar hoop zo het niet nodig is..van mijn andere kids ben ik ook deze maand of volgende maand zwanger geraakt hoop het zo boeit me nu echt niet meer ze dicht op elkaar zitten dan..jullie ook sucses hè duimennn
Ik dacht eerst dat ik het beste het niet kon bijhouden maar toen had ik opeens 2 cyclussen van 40 dagen en ik maakte mezelf zo gek. Dus ik heb besloten om het nu gewoon allemaal netjes bij te houden, heb ook flink wat geleerd van dit forum. Ik weet nu tenminste ongeveer wanneer ik mn ei kan verwachten en ik gebruik ook ovulatietesten Maar als ik mn vroegste cyclus aanhoudt moet ik nog steeds tot minimaal volgende week wachten op mn ei! Heb nu al stiekem in mn hoofd een heel schema uitgedacht wanneer we seks gaan hebben haha! (vriendlief weet hier uiteraard niks van! )
Heel vervelend Ik denk dat bijna iedere vrouw die zwanger wil worden ongeduldig zit te wachten op de test. Zelf voelde ik me ook iedere keer zwanger en het was toch niet zo. Het is allemaal zo spannend en je wilt zo graag beginnen met kleertjes kopen en inrichten. Vooral als het je eerste zwangerschap zou zijn....dan is alles nog nieuw. Ik ben zelf al op zoek naar leuke zwangerschapskleding en buikbanden (er zijn zooo leuke). Maar ja, je weet nooit of het gaat passen en in welk seizoen je uiteindelijk hoogzwanger bent
hey Sakura, haha ja dat is het mooie van vrouw zijn.. Je kan je man zo leuk en snel verleiden dat hij niet eens door heeft dat er een doel achter zit.. whhahahaha Maar van die cyclussen pfff dat vind ik wel lastig hoor.. Ik hoor wel van 28 dagen cyclus, 30 dagen of 32 dagen maar 40? Het enige wat ik weet is dat ik eind mei gestopt ben met de pil en toen onregelmatig was. daarna 3 periodes waarin ik echt excact op de 28e dag ongesteld werd en de laatste periode op de 30e dag. En nu dan 3 dagen overtijd. Ik hoop niet op 40 dagen pfff. toch maar een testje halen. En sweety88, pff ik ben nog niet bezig met kleding hahaha daar vind ik het nog te vroeg voor.. wel speel ik met de gedachten om dingen op te gaan geven. zoals mijn paard.. Ik heb er dan geen tijd en geld voor want een kindje is duur genoeg.. En je moet keuzes maken.... maar idd. dat krijg je ook nog hihi. wel leuk om later te gaan shoppen voor zwangerschapskleding