Hallo dames, Hier ook net op het wachtbankje..tenminste dat denk ik, had wel positieve ovulatietesten en me temp was iets omhoog gegaan maar vandaag ineens weer niet?! Ben er ook echt teveel mee bezig. Heb vorige maand een vmk gehad en ze zeggen dat je daarna vruchtbaarder bent? Nou let ik op van alles maar voel nog helemaal niks. Lijkt me ook stug al zo vroeg maar vind mezelf gewoon irritant worden omdat ik er zo mee bezig ben maar gelukkig als ik hier op het forum lees ben ik niet de enige hahah.
He Mamajess, Ik heb ook niks gevoeld rond mijn ovulatie. Ik heb het nav een online reken programma gedaan hahaha. En mijn vriend op die dagen gestrikt voor een vrijpartij . Nu ben ik 5 dagen overtijd (28 dagen cyclus) en ga morgen testen.. vreselijk spannend! Maar ik heb ook wel gehoord dat je er niet te veel mee bezig moet zijn maar over je heen laten komen. Want stress kan er ook voor zorgen dat je niet zwanger raakt. Ik weet niet hoe lang je bezig bent Ik nu bijna een half jaar. Het enige wat ik nu dus gedaan had was die kalender en er eigenlijk niet meer bij stil gestaan totdat ik vage klachten kreeg en nu overtijd ben.. maar dat gebeurde pas in mijn 3e week van mijn cyclus.. Succes!!!
Zoals je kan zien aan m'n banner moet ik ook nog een paar dagen wachten. Ellendig! Ik probeer dagelijks afleiding te zoeken maarrrreh, zit toch best veel op ZP te lezen.
wees blij, ik heb me ovulatie zelf wel gevoeld pfff. heb nog nooit zo'n pijn gehad. maar er werd me verteld dat het nu extra gevoelig kon zijn door de vmk afgelopen keer. ik was al eerder gestopt maar moest toen om medische redenen weer een tijdje aan de pil. was net gestopt weer en toen werd ik met 17 dgn ongi dus zonder eisprong en de keer erop mét eisprong zwanger. toen dat misging na 2 weken alweer ongi, wederom zonder eisprong en nu deze keer mét eisprong. zoveel dagen overtijd en dan weinig klachten? spannend hoor! hier bij allebei de keren zwanger al ruim voor nod boven de pot gehangen haha jij ook succes, zal duimen voor een positieve test! wel even laten weten hoor
Ik word hier ook helemaal gek op het wachtbankje hoor!! Vreselijk! Ik zeg steeds tegen mezelf: niet teveel aan denken, je moet gewoon geduld hebben. Maar het is wel moeilijk hoor. Zeker omdat ik al van alles voel. Bij alles wat je voelt denk je steeds: "Zou het?". Zo irritant! Mijn lichaam kan me net zo goed vreselijk voor de gek houden. Of symptomen voor een menstruatie. Geen idee. Ik had al heel gauw na mijn ei (die had ik afgelopen do/vrij volgens mij) zere borsten. Nu, 5 dagen later ben ik licht misselijk, sinds vandaag de hele dag door zo'n beetje, ik slaap heel diep, nog steeds zere borsten, af en toe wat steekjes rondom mijn baarmoeder en richting liezen of zo. Pffff... wat kan een mens zich toch gek maken he?! En dan nog die testdrang beheersen... OMG!!! Nou, succes dames, laten we allemaal maar voor elkaar duimen!!
Zwanger willen worden = wachten, wachten, wachten.. Eerst wachten op je ei, daarna wachten tot je NOD.. Ons geduld word goed op de proef gesteld in ieder geval! Ik zit nu 4 dpo en ben ik behoorlijk zeker van, omdat ik ovutesten heb gebruikt en heb getemperatuurd. Dat vind ik iig fijn, geen onzekerheid waneer nou mn NOD is Dat geeft toch wel een soort van rust
fora idd dat geeft dan wel rust. Mijn ei kan nest zo goed een week eerder zijn geweest haha ik heb geen idee! Maargoed we wachten af, nog steeds met vlagen misselijk en gisteren zelfs boven de pot gehangen, maar er kwam niets. We zullen zien.. nog uhm vijf dagen voor ik een test kan wagen..
Dat wachtbankje is mij helaas niet onbekend Vanaf vrijdag weer, dan krijg ik weer IUI. Ik hoop voor je dat het raak is, meid!!
Ja vreselijk hè! Ik ben er al meerdere keren van overtuigd geweest dat ik zwanger was haha. We blijven hopen!
Hoi, HIer nog iemand op het wachtbankje....we zijn druk bezig voor een tweede kind. In het voorjaar heb ik een mk gehad en sindsdien vreselijk onregelmatige cycli. Nu weet ik dat ik 10/11 nov mijn eisprong heb gehad en in dat weekend ook flink geklust. Ik heb allerlei vage klachtjes (maar misschien wil ik die te graag voelen?), maar waar ik al een paar dagen vooral last van heb ik rommelende darmen (veel vaker ontlasting dan anders) en steken in mijn linkerzij (daar zat het ei ook vlgs de gyn). Verder heb ik niet echt opvallende klachten zoals opgezette borsten, misselijkheid etc, maar omdat mijn buik zo rommelt, spierpijnachtig aanvoelt icm die steken in de linkerflank, vroeg ik me af of iemand dat wellicht herkent als (mogelijke) zwangerschapskenmerken. Vanmorgen heb ik, ongeduldig als ik ben getest en die test was negatief (4 dagen voor NOD, als ik uitga van twee weken na de eisprong ongesteld worden.) Kan iemand me bevestigen/geruststellen? Groetjes Mama7
Hoi mama7, 4 dagen voor NOD testen is heel vroeg, dus wie weet..! Had je een speciale test om vroeg te testen? Ik zou over twee dagen nog eens testen! Succes!
Yes!!!! Vanochtend test gedaan en.. overduidelijk 2 streepjes geen twijfel over mogelijk... ZWANGER!!!! Zo onwerkelijk gevoel nog.. en ik hoop echt van harte dat iedereen hier op de site ook een positieve test krijgt.. duim voor jullie allemaal. Nu nog die 8 weken door zien te komen ... pfff. Ben zo blij.....
haha... ja ik heb het gelezen mijnhumpie, Ik denk idd dat je wat te ongeduldig bent.. Niet gek laten maken hoor! Klinkt nu van mijn kan mischien makkelijk.. maar dit was na die afgelopen maanden echt de eerste keer dat ik zoiets had van jaja.. nu krijg ik weer vage klachten.. het zal wel.. totdat ik idd overtijd was.. Geef het nog even de tijd hahaha
Hoi Orrenzo wat fantastisch! Geniet van dit fantastische nieuws!! @AnnaChristine, denk dat ik inderdaad wat te ongeduldig ben geweest, al had ik wel een speciale test ervoor. Misschien was ik wel gewoon veel te vroeg omdat mijn cyclus onregelmatig is. Nu nog een vraagje. Gisteren zag ik echt niets gebeuren op de test, maar nu vanmorgen (hij lag nog in badkamer) zie ik toch een licht streepje. Zegt dat iets??? Gr Mama7
hier ook aan het wachten zal een deze dagen mijn ongi wel weer welkom heten. als je graag iets wilt is elke dag er een teveel!