Al dat wachten, worden jullie ook zo gek soms.. haha

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Floor32, 20 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    GEFELICITEERD orrenzo

Denk dat het niks zegt mama7 kan ook in gedroogd zijn maar wie weet daar zijn de meningen ook over verdeeld.

2. Orrenzo

Orrenzo Lid

2 jul 2012
    77
    0
    0
    Hey mama7

Bedankt voor de felicitaties ben ook heel blij..

Ik weet niet wat voor teste je gebruikt hebt.. Ik had 1 van de kruitvat en daar stond op dat je na die vijf minuten niet meer naar het resultaat kon kijken.. niet geldig.. maar goed.. dat hoeft niet bij alle testen te zijn.

Zo te lezen ben je ook nog vrij vroeg met testen dus als er dan toch vaag een streepje te zien zou zijn zou je best zwanger kunnen zijn.
    Ik adviseer wel om echt even 3 dagen na je NOD te gaan testen.. Dus nog even geduld

En ja wat de zwangerschapssymptomen betreft die zijn echt bij iedereen verschillend.
    Die van mij zijn nu:
    - rommelende darmen
    - snel bloedende baarmoedermond
    - lichte buikpijn
    - 1 x steken gevoeld in mijn buik.
    - spanning op de borsten en gevoelige tepels
    - en witte afscheiding.

Maar het zou best kunnen dat het wel raak is..
    ben heel benieuwd

laat maar even weten :)

3. Orrenzo

Orrenzo Lid

2 jul 2012
    77
    0
    0
    Thanks Smurffin :) :) :)

4. Mama7

Mama7 Lid

19 nov 2012
    70
    0
    0
    Berkel en Rodenrijs
    Hoi Orrenzo,

Ik zal het ff laten weten.

Twijfel nu uberhaupt of ik niet een griepje te pakken heb. Ben zo moe en lusteloos, voel me een beetje down/emotioneel, fietste net met mijn zoon naar school en had gewoon benen alsof ik een marathon heb gelopen en was aan het hijgen (3 minuten fietsen...pff)
    Rommelende buik met steken in zij en lies blijft, evenals rommelende darmen.

Verder geen pijnlijke borsten oid, dus zal wel niet.

Gr Mama7

5. Orrenzo

Orrenzo Lid

2 jul 2012
    77
    0
    0
    Hey mama7,

hmmm ik wil je niet blij maken met een dooie mus..

maar ik was vergeten dat te melden.. maar ik heb ook totaal geen energie.. ben doodmoe na 1 dagje werken. Kom thuis niet meer van de bank..
    Ik zou gisteravond paardrijden maar kon het niet opbrengen..

Ik weet niet........

nog even afwachten... het klinkt niet negatief.. want ik voelde me ook ziek namenlijk.. en dacht ook dat ik iets onder de leden had.
    Spannend... :) :) :)

6. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gewoon nog 3 dagen na mijn ongi-dag.... Ik durfde gewoon niet! omdat ik dacht dat het nu raak zou zijn.... Dat kan dus ook nog! Succes iedereen!

7. Mama7

Mama7 Lid

19 nov 2012
    70
    0
    0
    Berkel en Rodenrijs
    Hoi Orrenzo,

Zou je nog even laten weten hoe en wat. Gisteren licht positief streepje op kv test, 10 min na afleestijd, vanmorgen negatief getest en beetje bruinverlies. Zit er deze ronde denk ik niet is,al ben ik nu nog niet ongesteld..Pfff GEk word ik er soms van!!!!

Mama7

8. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    Orrenzo: yeahh dus toch zwanger, gefeliciteerd!!!

Mama7: wat een onzekerheid zeg pfff. ik heb de maand hiervoor een miskraam gehad en had 1,5 week vette zwangerschapsklachten alleen steeds licht positieve testen..werd ik ook erg onzeker van maar toch voelde ik al dat het niet goed zat. zit nu weer op het wachtbankje en voel weer van alles maar ja dat kan net zo goed tussen me oren zitten omdat je zo graag wilt..
    Ik hoop voor je dat het goed zit en je alsnog goed positief test!

9. Orrenzo

Orrenzo Lid

2 jul 2012
    77
    0
    0
    Pff dit is lastig... ja je kan niet meer doen dan afwachten.. In sommige gevallen geeft het lichaam niet te veel hormonen af en kan je wel degelijk zwanger zijn.. vandaar het vage streepje...
    lastig verhaal..
    Het is ook zo jammer dat we niet allemaal op dezelfde manier zwanger raken.. Ik had ook een dag bruin bloedverlies ( klein streepje) en dacht aan innestelingsbloed.. helaas brak bij mij 2 dagen later toen de ongesteldheid door.

Nu voelde ik eerst een velle steek links in mijn buik en later een beetje lichtroze gepaard met slijm.. op het wc papier .. en was het dus raak.. maar dat lichtroze heb ik ook wel eens eerder gehad en werd ik weer wel ongesteld.. het is zo moeilijk soms..

mocht de ongesteldheid doorbreken even balen maar er komt een moment dat het wel slaagt.. en op dat blijde nieuws wacht ik.:):):)

10. Mirthe123

Mirthe123 Nieuw lid

21 nov 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hej...
    o wat leuk om te lezen allemaal...maar wat minder leuk om te wachten..! echt vreselijk... vind ik ook:)
    Ik wil het ook zo graag.... en de teleurstelling vind ik echt niet leuk...maar..we houden de moed er in...lieve mensen..suc6 en ik hoop dat jullie wachten wordt beloond..!!

Deel Deze Pagina